🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31193.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ایرپاد جدید احتمالا تا پایان امسال عرضه خواهد شد

هنوز خبر قطعی درباره‌ی عرضه شارژر بی سیم ایرپاور اپل که قابلیت شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد در آن تعبیه شده منتشر نشده و به نظر می رسد مشکلاتی برای این گجت بوجود ...

هنوز خبر قطعی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - درباره‌ی عرضه شارژر بی سیم ایرپاور اپل که قابلیت شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد در آن تعبیه شده منتشر نشده و به نظر می رسد مشکلاتی برای این گجت بوجود آمده است. به همین دلیل است که کمپانی کوپرتینویی طی مراسم رونمایی آیفون‌های جدیدش اشاره‌ای  به آن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - نکرده است. با این وجود گزارشاتی از  ایرپاد‌ جدید منتشر شده که نشان می‌دهد احتمال عرضه‌ آنها تا پایان سال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۲۰۱۸ میلادی را بالا برده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان

گزارش شده ایرپاد ۲ قرار است، نسخه به روز رسانی شده‌ی نسل قبل خود باشد و قابلیت شارژ بی سیم برای کیس آنها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - تعبیه شده است. با اینکه هنوز خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده اما به نقل از منابع آگاه، ایرپاد‌ جدید تا پایان سال میلادی عرضه خواهد شد.

چند هفته پیش مینگ چی کو، تحلیلگر معروف مدعی شده بود که ایرپاد ۲ یا تا پایان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد یا اینکه زمان عرضه گجت مذکور به سال بعدی عقب خواهد افتاد. حال Ice Universe - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - افشاگر معروف با انتشار پشتی در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده که اپل قطعاً تا پایان سال میلادی ایرپاد‌ ۲ را عرضه خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان

این افشاگر که پیش از این، اطلاعات صحیح زیادی درباره‌‌ی تلفن‌های هوشمند مختلف منتشر کرده، این پست را میان توییت طراحی دروبین گلکسی اس 10 و وان پلاس 6 قرار داده است.

مهرماه امسال، بسیاری از خرده فروشان، میزان ایرپاد‌هایشان در انبار تمام شد و این مسئله شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی زودهنگام نسل جدید این هدفون بر سر زبان ها انداخت. البته کمپانی کوپرتینویی سریعاً محموله‌هایی برای پر کردن انبار ایرپاد ارسال نمود و تمامی شایعات بوجود آمده را نقش بر آب کرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان

البته باید در نظر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - داشت که اپل طی مراسم معرفی آیفون‌های جدیدش، به نسل جدید ایرپاد‌هایش اشاره نکرده و به نظر می‌رسد عرضه آنها می‌تواند سورپرایز خوبی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای فروش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - جمعه سیاه سایت های مختلف به شمار رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone