🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31211.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل مدیر ارشد نوکیا را استخدام کرد؛ سهم‌خواهی کوپرتینویی‌ها از بازار هند

اپل برای حضور قدرتمندتر در بازار هند «آشیش چادهاری»، از مدیران ارشد نوکیا را به عنوان سرپرست عملیات شعبه هندی خود منصوب کرد. شعبه هندی اپل در ماه های گذشته تعدادی از مدیران بلند پایه ...

اپل برای حضور قدرتمندتر در بازار هند «آشیش چادهاری»، از مدیران ارشد نوکیا را به عنوان سرپرست عملیات شعبه هندی خود منصوب کرد.

شعبه هندی اپل در ماه های گذشته تعدادی از مدیران بلند پایه خود را از دست داده و به منظور سازماندهی مجدد خود این مدیر ارشد نوکیا با اصالت هندی را به خدمت گرفته است.

چادهاری در حال حاضر مدیر عملیات مشتریان در نوکیا است اما از دو ماه دیگر از فنلاندی ها جدا شده و به تیم اپل در - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هند ملحق خواهد شد. تخصص و دانش چادهاری از صنعت و تجارت بومی این شبه قاره اپل را به اعطای سمت مدیریت به او ترغیب کرده است. تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانانتخاب آشیش چادهاری برای هدایت عملیات در هند از آنجا اهمیت دارد که نشانه ای از تلاش اپل برای نقش آفرینی گسترده تر در این بازار پر رونق است. در حال - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حاضر شیائومی، سامسونگ و ویوو با از میان به در کردن کردن htc رقابت گسترده و تنانگی در بازار موبایل - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هند دارند.

سهم - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمپانی آمریکایی از این بازار در سال گذشته تنها - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ۳.۲ میلیون موبایل بوده که برابر با ۲ درصد از کل - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ظرفیت آن است. از اینرو اپل با اتخاذ سیاست های جدید در پی جلب نظر خریداران است. اپل سال ۲۰۱۷ با انتقال تاسیسات تولیدی خود به هند برخی هزینه های تولید را کاهش داده و - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در عین حال به فروش بیشتری دست پیدا کرد. تولید آیفون SE در این کشور - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آنقدر موفق بود که شایعاتی مبنی بر تولید نسخه دوم این موبایل در شبه قاره به - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گوش می رسید.

کمپانی کوپرتینویی این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده اما نوکیا نتورکس بر آن مهر تایید زده است. بر این اساس چادهاری تنها تا پایان سال ۲۰۱۸ به عنوان عضو تیم رهبری گروه - تعمیرات جارو برقی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نوکیا با آنها همکاری خواهد کرد.

 

تماشا کنید: رندر ویدیویی از نوکیا ۹ با ۵ دوربین اصلی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone