🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31209.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اینتل شتاب‌دهنده هوش‌مصنوعی 2 NCS را معرفی کرد

NCS 2 با بهره گیری از چیپ Myriad X VPU قدرتی ۸ برابر بیشتر از نسل قبل را به ارمغان می آورد. کمپانی اینتل امروز از نسل دوم شتاب دهنده هوش مصنوعی خود با عنوان Neural ...

NCS 2 با بهره گیری از چیپ Myriad X VPU قدرتی ۸ برابر بیشتر از نسل قبل را به ارمغان می آورد.

کمپانی اینتل امروز از نسل دوم شتاب دهنده هوش مصنوعی خود با عنوان Neural Compute Stick 2 رونمایی کرده که از نظر کارایی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - و مقیاس پذیری بهینه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - سازی های چشمگیری را به همراه دارد.

NCS 2 با ظاهر یک USB ارائه قابلیت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - های شبکه های عصبی و دید - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کامپیوتری را در گجت های دیگر تسهیل کرده و کاربران را از اتصال به پلتفرم های ابری برای انجام محاسبات هوش مصنوعی بی نیاز می سازد. محققان و توسعه دهندگان با استفاده از این ابزار قادر به ایجاد مدل های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بینایی کامپیوتری در دستگاه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - های بسیاری خواهند بود. برای مثال این گجت به یک پهپاد کمک می کنند که با موانع برخورد نکند و یا امکان تشخیص افراد به دام افتاده در آتش را به دوربین حرارتی می دهد.تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیلشتاب دهنده NCS 2 از آخرین نسل VPU یا واحد پردازنده دید کمپانی Movidius به نام Myriad X VPU بهره می برد. این کمپانی قبلا به صورت مستقل فعالیت می - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرد اما حالا به زیر مجموعه اینتل بدل شده است.

چیپ Myriad X میزبان «موتور محاسباتی عصبی» است که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - قابلیت های یادگیری عمیق بسیار پیچیده ای را میسر می سازد. Myriad X توانایی پردازش 4 تریلیون عملیات در هر ثانیه را داشته و موتور محاسباتی عصبی هم وظیفه پردازش تصویر را بر عهده می گیرد.

به لطف مجموعه ابزار OpenVINO کاربران پس از توسعه و آموزش مدل های هوش مصنوعی در پلتفرم ابری قادر به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیاده سازی آن در محصولات مختلف خواهند بود. برای استفاده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - از NCS 2 باید آن را روی سیستم عامل مبتنی بر لینوکس و از طریق درگاه USB 3.0 اجرا کرد.

NSC2 با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه می شود. نسخه قبلی این شتاب دهنده هوش مصنوعی با استقبال خوب - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربران مواجه شده و انتظار می رود که همین مساله برای نسخه جدید نیز تکرار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone