🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23635.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل به نقض مالکیت معنوی در ساخت ایرپاد متهم شد

کمپانی تولید کننده هدفون های وایرلس Pinn به اتهام نقض عمدی پتنت هایش از اپل شکایت کرده است. بر اساس شکواییه Pinn اپل در توسعه ایرپاد از «پتنت ۴۹۱» متعلق به این شرکت بهره برده که در آن ...

کمپانی تولید کننده هدفون های وایرلس Pinn به اتهام نقض عمدی پتنت هایش از اپل شکایت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - کرده است.

بر اساس شکواییه Pinn اپل در توسعه ایرپاد از «پتنت ۴۹۱» متعلق به این شرکت بهره برده که در آن طرح توسعه گجتی متشکل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - ایرباد و بدنه‌ای جداگانه توضیح داده شده بود. Pinn مدعی است فناوری مذکور را که توسط فردی به نام «کیم» توسعه یافته، قبل از توسعه ایرپاد با اپل مطرح کرده است.

آقای کیم در ۲۰۱۶ به نیابت از کمپانی Pinn با ارسال ایمیل هایی به تیم کوک و «ادریان پریکا»، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - از اعضای تیم رهبری اپل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - جزییاتی را در مورد شرکت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - محصولات آن ارائه کرده. وی در سال بعد هم فهرستی از دارایی های مالکیت فکری از جمله درخواست ثبت اختراع ایرباد و کیس را نیز در اختیار اپل قرار داده. همین درخواست بعدا به عنوان پتنت ۴۹۱ ثبت شده است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران
هدفون وایرلس Pinn

علاوه بر این Pinn تاکید کرده که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - حتی در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - پتنت ثبت شده خود - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - اپل در رابطه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - با - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - ایرپاد هم به پتنت ۴۹۱ اشاره شده. هدف کمپانی مذکور از این شکایت دریافت غرامتی هنگفت برای ضرر و زیانی است که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - اپل با نقض پتنت به آنها وارد کرده است.

کمپانی کوپرتینویی تا کنون به این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - شکایت واکنشی نشان نداده اما بر اساس اسناد و پتنت های اپل، کوپرتینویی ها از سال ۲۰۱۵ سرگرم توسعه ایرپاد بوده اند. در پتنت هایی که اپل در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - سال - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - ۲۰۱۵ و ۱۶ ماه قبل از ایمیل کیم ثبت کرده به برقراری ارتباط بی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - سیم، استفاده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - از گوشی هوشمند و کیس شارژ اشاره شده است، بنابرین بعید به نظر می رسد Pinn شانس بالایی برای محکوم کردن طرف مقابل در دادگاه و دریافت غرامت داشته باشد.

اوایل ماه جاری نیز کمپانی گلوبال فاندریز با ثبت شکایتی علیه TSMC این شرکت را به نقض پتنت هایش متهم کرد. اتهامی که در صورت اثبات تولید و عرضه پردازنده های به کار رفته در آیفون‌ها و آیپدها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سوادکوه استان مازندران - را با مشکل مواجه خواهد کرد.

 

تماشا کنید: این طلاساز ایرپادهای اپل را با طلای 18 عیار به ایرگلد تبدیل می‌کند

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone