🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28435.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای چینی؛ عاملان حمله ای که اطلاعات 80 میلیون کاربر را لو داد

چهار سال پس از اینکه هکرها یکی از بدترین دزدی های اطلاعات از جمله هک شرکت بیمه Anthem را رقم زدند، وزارت دادگستری آمریکا یک گروه هکری آموزش دیده چینی را مقصر این ماجرا اعلام ...

چهار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سال پس از اینکه هکرها یکی از بدترین دزدی های اطلاعات از جمله هک شرکت بیمه Anthem را رقم زدند، وزارت دادگستری آمریکا یک گروه هکری آموزش دیده چینی را مقصر این ماجرا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است. طی اتهاماتی که دیروز مطرح شد، دو عضو این گروه به نام های «فوجی وانگ» و «جان دو» مسئول چهار مورد توطئه و آسیب عمدی شناخته شده اند.

در جریان این حملات اطلاعات شخصی بیش از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 80 میلیون کاربر دزدیده شده بود

بنا بر اتهامات مطرح شده، این دو نفر پس از نفوذ به کامپیوترهای چهار کسب و کار مطرح اقدام به دزدی اطلاعات کرده اند. مهم ترین و گسترده ترین حملات نفوذ به شرکت بیمه Anthem در سال 2015 بود که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به ادعای قضات این پرونده، منجر به لو رفتن اطلاعات شخصی بیش از 80 میلیون کاربر شد.

گفته شده این دو نفر در حملاتشان از تکنیک های به شدت ماهرانه و پیچیده استفاده کرده بودند که شامل ایمیل های فیشینگ هدفدار سفارشی سازی شده به همراه هایپرلینک بودند. وقتی کارمندان روی هایپرلینک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کلیک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می کردند، بدافزار روی سیستم ها بارگذاری می شد و یک در پشتی به کامپیوترهای کمپانی مورد نظر باز می کرد. در برخی موارد هکرها چندین ماه برای انجام مراحل بعدی کار صبر می کردند، سپس با رمزگذاری فایل ها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن ها را از طریق چندین کامپیوتر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به سرورهایی در چین منتقل می کردند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان
اطلاعات بیش از 80 میلیون کاربر این شرکت در جریان حملات دزدیده شد

وقتی حمله به شرکت بیمه Anthem اتفاق افتاد، این شرکت در تشخیص آسیب و اطلاع به اف بی آی بسیار سریع عمل کرد که همین موضوع شناخت منبع حمله را میسر کرد.

«گرنت مندنمال»، مامور ویژه مسئول این پرونده در این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - باره گفته بود واکنش شرکت بیمه Anthem باید به عنوان الگویی برای دیگر کمپانی هایی که در آینده دچار چنین مشکلاتی می شوند مورد استفاده قرار گیرد.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده حملات هکری این چنینی و عاملان آن ها را با جدیت پیگیری و محاکمه خواهد کرد. اگرچه اتهامات فعلی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به این دو نفر گمانه زنی هایی بیش نیستند و تا زمان ثابت شدنشان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - «ونگ» و «دو» بی گناه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محسوب می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone