🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36236.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار بنچمارکی از مک بوک پرو جدید همراه با پردازنده شش‌هسته‌ای اینتل

به تازگی بنچمارک مربوط به یک مک بوک پرو 14.3 اینچی در لیست پایگاه داده Geekbench رویت شده است که از پردازنده Core i7-8750H اینتل در خانواده کافی لیک بهره می برد. این چیپست سرعت ...

به تازگی بنچمارک مربوط به یک مک بوک پرو 14.3 اینچی در لیست پایگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - داده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - Geekbench رویت شده است که از پردازنده Core - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - i7-8750H اینتل در خانواده کافی لیک بهره می برد. این چیپست سرعت کلاک پایه ای معادل 2.21 گیگاهرتز دارد که از مک بوک پرو های فعلی کمتر است اما این فرکانس می تواند تا سقف 4.1 گیگاهرتز افزایش یابد. مهم تر از این، پردازنده اینتل از 6 هسته بهره مند است؛ آن هم در حالی که حتی گران قیمت ترین مدل مک بوک پروهای سال 2017، پردازنده ای چهارهسته ای دارند.

لپ تاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - اپل در تست تک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازهای 4902 و 22316 را دریافت کرده که به مراتب از هر مک بوک دیگری در گیک‌بنچ بالاتر است؛ در واقع نزدیک ترین مدل از نظر پرفورمنس، امتیاز 16999 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - را در تست چندهسته ای به خود اختصاص داده است.

مدلی به روزرسانی شده از مک بوک پرو یکی از مورد انتظارترین محصولاتی است - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - که شاید در جریان WWDC امشب رونمایی شود؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - البته منابع آگاه از مدتی پیش اعلام کرده اند که در رویداد اپل، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - خبری از معرفی مک بوک یا آیپد جدید نبوده و اپل شدیداً روی نرم افزار متمرکز خواهد بود، اما هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید نشده.

نکته مهم درباره این دیوایس 14.3 اینچی آن است که به 32 گیگابایت حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - رم DDR4 مجهز شده است؛ این یعنی سقف حافظه رم، به دو برابر مدل های 2017 رسیده است. پیش از این تصور می شد که اپل حداقل تا چند سال دیگر، به سراغ مشخصاتی بالاتر از 16 گیگابایت حافظه رم نخواهد رفت.

در نهایت ناگفته نماند که مراسم WWDC 2018 اپل امشب آغاز به کار خواهد کرد و انتظار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - می رود شاهد پیش نمایشی از سیستم عامل های macOS 10.14 ،iOS 12 ،tvOS - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نکا استان مازندران - 12 و watchOS 5 باشیم. در این بین، احتمال معرفی مک بوک های 12 اینچی جدید و ورژن ارتقایافته سیری و ARKit هم وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone