🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19138.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده Alder Lake-P اینتل با ۱۴ هسته در گیک‌بنچ رویت شد

اینتل در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل جدید پردازنده‌هایش است و در ماه‌های آینده نسل دوازدهم چیپ‌های این کمپانی با اسم رمز «Alder Lake» از راه می‌رسند. حالا پردازنده Alder Lake-P اینتل با ...

اینتل در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل جدید پردازنده‌هایش است و در ماه‌های آینده نسل دوازدهم چیپ‌های این کمپانی با اسم رمز «Alder Lake» از راه می‌رسند. حالا پردازنده Alder Lake-P اینتل با ۱۴ هسته و ۲۰ رشته در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است.

این پردازنده ناشناخته از سری Alder Lake-P در کنار ۱۴ هسته و ۲۰ رشته، از ۹۶ واحد اجرایی (EU) در گرافیک مجتمع خود هم بهره می‌برد. این پردازنده توانسته در تست OpenCL گیک‌بنچ ۵.۳.۱ امتیاز ۱۳,۴۴۶ را ثبت کند.

اگرچه استفاده از ۱۴ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - هسته پردازشی در یک پردازنده مخصوص لپ‌تاپ عجیب به نظر می‌رسد، اما اینتل می‌خواهد طراحی پردازنده‌های آینده خود را تغییر دهد. تا به امروز چیپ‌های موبایل بی‌شماری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - با معماری big.LITTLE وارد بازار شده‌اند که هسته‌های قدرتمند و با مصرف انرژی بهینه را درون خوشه‌های مختلف در یک پردازنده قرار می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل

در کنار پردازنده‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند، اپل هم از چنین سبک طراحی برای چیپ M1 استفاده کرده. این پردازنده در کنار قدرت بالا، مصرف انرژی بهینه‌ای هم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - دارد. پس از اپل، اینتل می‌خواهد چنین معماری را در پردازنده‌های لپ‌تاپ استفاده کند.

طبق گزارش‌های گذشته، اینتل از فناوری هیبریدی «Big-Bigger» در نسل آینده پردازنده‌هایش استفاده می‌کند. بنابراین پردازنده ۱۴ هسته‌ای Alder Lake-P موجود در گیک‌بنج از ۸ هسته بزرگ «Gracemont Cove» و ۶ هسته بزرگتر «Golden Cove» ‌بهره می‌برد که تنها هسته‌های Golden Cove دارای قابلیت فراریسمانی یا SMT خواهند بود.

اینتل در بازار وضعیت مناسبی ندارد و اپل هم تا کمتر از دو سال آینده دیگر از پردازنده‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - آن در دنیای مک استفاده نمی‌کند. این مشکلات باعث شد مدیرعامل اینتل چندین هفته پیش تغییر کند.

«پت گلسینگر» می‌خواهد اینتل را دوباره به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - دوران اوج برگرداند و سخت‌افزارهای بهتری نسبت به چیپ M1 اپل تولید کند و شاید با استفاده از معماری Big-Bigger و پردازنده‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - Alder Lake-P، یک قدم به چنین هدفی نزدیکتر شود. علاوه بر این، اینتل احتمالا وظیفه تولید برخی تراشه‌های خود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - را به شرکت‌های TSMC و سامسونگ واگذار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone