🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33468.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با دریافت آخرین بیلد ویندوز 10، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض بیشتری را پاک کنید

آخرین بیلد منتشر شده برای ویندوز 10 با قابلیتی همراه شده که شاید بسیاری از شما منتظر آن بودید. کاربران برنامه اینسایدر ویندوز (در صورتی که عضو فست رینگ بوده یا در برنامه Skip Ahead ...

آخرین بیلد منتشر شده برای ویندوز 10 با قابلیتی همراه شده که شاید بسیاری از شما منتظر آن بودید. کاربران برنامه اینسایدر ویندوز (در صورتی که عضو - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - فست رینگ بوده یا در برنامه Skip Ahead ثبت نام کرده باشند) هم اکنون می‌توانند با دریافت بیلد پیش‌نمایش 18262 بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نصب شده روی سیستم عامل را پاک کنند.

این اپلیکیشن‌ها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - که اصطلاحا به آن‌ها Bloatware می‌گویند، در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - بیلدهای قبلی ویندوز 10 شامل Microsoft Solitaire Collect, My Office, OneNote, Print 3D, Skype, Tips - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - و Weather می‌شدند. اما حالا و با انتشار بیلد جدید اپ‌های 3D Viewer, Calculator, Calendar, Groove Music, Mail, Movies & TV, - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - Paint 3D, Snip - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - & Sketch, Sticky Notes و Voice Recorder هم به جمع اپلیکیشن‌های قابل پاک شدن اضافه گشته‌اند.

اگر چه بعضی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - از این اپ‌ها فوق‌العاده مفید و کاربردی هستند، ولی ممکن است نمونه‌های شخص ثالثی هم از آن‌ها وجود داشته باشد که عملکرد بهتری از خود نشان بدهند. بنابراین می‌توانید پیش از نصب برنامه شخص ثالث جایگزین، اپ‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - پیش‌فرض ویندوز را برای خالی کردن حافظه به طور کامل پاک کنید.

اما این تنها خصوصیت بیلد 18262 نیست. در این بیلد هنگام باز کردن تسک منیجر، می‌توانید در تب Details ستون جدیدی را ببینید که اپ‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مازندران استان مازندران - DPI Aware را برایتان مشخص می‌کند. همچنین به غیر از این، تغییرات ریز و درشت دیگری هم در این بخش اتفاق افتاده که فهرست کامل آن‌ها را می‌توانید در این لینک مشاهده نمایید.

بد نیست بدانید که بیلد 18262 مشکل پاک شدن دیتای کاربران که از آپدیت اکتبر 2018 به وجود آمده بود را نیز به طور کامل برطرف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone