🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33467.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

یوتیوب مینی پلیر خود را معرفی کرد

بالاخره یوتیوب مینی پلیر خود را برای مرورگر‌ کامپیوتر‌های رومیزی معرفی کرد. اکنون کاربران تمامی دیوایس‌ها می توانند از ویژگی جدید یوتیوب استفاده کنند و آسانتر از قبل به مشاهده‌ی محتوای دلخواهشان بپردازند. البته پیشتر ...

بالاخره یوتیوب مینی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پلیر خود را برای - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مرورگر‌ کامپیوتر‌های رومیزی معرفی کرد. اکنون کاربران تمامی دیوایس‌ها می توانند از ویژگی جدید یوتیوب استفاده کنند و آسانتر از قبل به مشاهده‌ی محتوای دلخواهشان بپردازند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

البته پیشتر کاربران می‌توانستند ویدیو‌های یوتیوب را در اپلیکیشن‌ موبایلی همین کمپانی مشاهده کرده و از قابلیت مینی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پلیر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لذت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ببرند. بر اساس این ویژگی، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاربر می‌تواند به مشاهده ویدیو بپردازد و در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - همین - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حال محتوای دیگری را در صفحه‌ی اصلی سایت، جستجو نماید.

بدین ترتیب ویدیوی در حال پخش به صورت کوچک با مینی پلیر این پلتفرم، پایین صفحه به نمایش در می‌آید و کاربر می تواند از باقی صفحه برای جستجو در یوتیوب استفاده نماید. این قابلیت به پخش کننده‌ی ویدیو‌های فیسبوک شباهت زیادی دارد چرا که کاربر در این شبکه اجتماعی به شکل مشابهی می‌تواند در حین مشاهده‌ی ویدیو با اسکرول کردن به بررسی فید خبری خود بپردازد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

مخاطبین می‌توانند لیست پخش، صف پخش و ویدیو‌های بعدی را در همین مینی پلیر‌ها انتخاب نمایند و در صورت لزوم با فشردن کلید X یا اسکیپ روی کیبورد‌هایشان، از مینی پلیر مرورگر خود خارج شوند. این بدین معنی است که اگر کاربری - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بخواهد ویدیو‌ی به خصوصی را در این پلتفرم پیدا کند، نیازی نیست پخش محتوای ویدیوی را متوقف نماید و لیست یا صف پخش خود را تغییر دهد.

این قابلیت می توانند تاثیر شگرفی بر تجربه‌ی کاربری - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - افراد مختلف بگذارد و اتلاف وقت آنها برای پیدا کردن ویدیوی مناسب را کاهش دهد. کاربرانی که به طور کلی وقت زیادی را به تماشای ویدیو در یوتیوب می‌گذرانند مسلماً استقبال خوشایندی از این ویژگی جدید به عمل خواهند آورد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

برای استفاده از مینی پلیر یوتیوب تنها کافیست موس خود را به سمت پایین ویدیو بیاورید و روی آیکون‌ سمت راست این ویژگی کلیک - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنید. پس از این اتفاق پلیری کوچکی به وجود می‌آید که تنها قسمت کوچکی از صفحه‌ی نمایشگرتان را پر خواهد کرد.

 

تماشا کنید: پروسه علامت گذاری ویدیوها در یوتیوب

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone