🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33463.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تلاش جدی گوگل برای کاهش حجم نرم‌افزارهای اندرویدی گوگل پلی

کمپانی گوگل هر ساله در گردهمایی «Playtime» با صدها تن از توسعه دهندگان، برنامه های خود برای سیستم عامل اندروید و نرم افزارهای اندرویدی را مطرح کرده و ضمن دریافت نظرات شرکت کنندگان به صورت ...

کمپانی گوگل هر ساله در گردهمایی «Playtime» با صدها تن از توسعه دهندگان، برنامه های خود برای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سیستم عامل اندروید و نرم افزارهای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندرویدی را مطرح کرده و ضمن دریافت نظرات شرکت کنندگان به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صورت مستقیم، راهبردهای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آینده پلتفرم را هم تا حدودی ترسیم می کند.

به ازای هر 6 مگابایت افزایش حجم اپلیکیشن در گوگل پلی، 1 درصد از تعداد کل دانلودهای آن کاسته می شود

مراسم امسال گوگل نیز با تأکید ویژه بر نرم افزارهای اندرویدی کم حجم پیگیری شده چرا که بر اساس آمار موجود، با هر 6 مگابایت افزایش اندازه نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی، 1 درصد از تعداد کل دانلودهای آن کاسته می شود. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این موضوع زمانی اهمیت می یابد که با نگاه به داده های چند سال اخیر، می بینیم که حجم فایل های APK اپلیکیشن ها همواره افزایش یافته - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در نتیجه، تعداد دانلودها نسبت به قبل کاهش یافته است؛ موضوعی که چندان به نفع گوگل و توسعه دهندگان نخواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
روند افزایش میانگین اندازه اپلیکیشن های اندرویدی

گوگل حالا به دنبال معکوس کردن روند - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - موجود بوده که این موضوع برای کاربران به معنی فضای خالی بیشتر در دیوایس ها خواهد بود. چنین رویکردی در کنار افزایش رضایت کاربران، افزایش دانلود اپلیکیشن ها و در نتیجه افزایش سود توسعه دهندگان و گوگل را به دنبال خواهد داشت.

کمپانی ساکن مانتین ویو به منظور رسیدن به هدف خود، فرمت جدیدی برای انتشار اپلیکیشن ها در اختیار توسعه دهندگان - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قرار داده که «Android App Bundling» نام - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد. این روش از دانلود فایل ها و ابزارهای مشترک اپلیکیشن جدید با سایر نرم افزارهایی که روی دستگاه قرار دارند، جلوگیری می کند.

به زبان ساده، اگر دانلود و نصب - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپلیکیشن را به غذا پختن تشبیه کنیم، در روش جدید هربار تنها مواد اولیه مورد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نیاز را خریداری می کنیم چرا که ابزارهایی مانند دیگ، اجاق، چاقو و... را از قبل در خانه داریم.

علاوه بر کاهش حجم اپلیکیشن ها، گوگل امکان استفاده از قابلیت «Instant Apps» را برای توسعه دهندگان راحت  تر کرده است. این قابلیت که به کاربران اجازه می دهد اپلیکیشن یا بازی را قبل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از دانلود امتحان کنند، پیش از این نیازمند توسعه دو نسخه از نرم افزار بود، اما حالا تنها با توسعه یک ورژن قابل دستیابی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone