🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33470.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کاربران اسنپ اپلیکیشن گوگل پلی سرویس خود را به‌روزرسانی کنند

تیم اسنپ امروز و با انتشار یک بیانیه، از تغییرات ساختاری جدیدی در اپلیکیشن اندروید خود خبر داده که به بهود عملکرد آن منجر می‌شوند. اما با این حال، برای استفاده از نسخه جدید اپ ...

تیم اسنپ امروز و با انتشار یک بیانیه، از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - تغییرات ساختاری جدیدی در اپلیکیشن اندروید خود خبر داده که به بهود عملکرد آن منجر می‌شوند. اما با این حال، برای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - استفاده از نسخه جدید اپ می‌بایست بعضی نرم‌افزارهای سیستمی اندروید را به‌روزرسانی کنید.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، کاربرانی که گوشی اندرویدی دارند برای استفاده از این نسخه جدید حتما باید گوگل‌پلی سرویس (Google Play Services) خود را آپدیت کنند. همانطور که میدانید، گوگل پلی سرویس یکی از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - اپلیکیشن‌های سیستمی است که تقریبا می‌توان گفت کارکرد تمام - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - اپ‌های اندرویدی به وجود آن وابسته است.

بنابراین اسنپ با انتشار این به‌روزرسانی، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - نیاز دارد که گوگل پلی سرویس خود را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - از فروشگاه گوگل به آخرین نسخه موجود به‌روزرسانی کنید. اولین قدمی که برای آپدیت کردن باید انجام - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - دهید این است که نسخه گوگل‌پلی سرویس خود را چک کنید تا قدیمی نباشد. در زمان یادداشت این مطلب، آخرین نسخه گوگل‌پلی سرویس ۱۴ است. اگر می‌خواهید - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - بدانید که نسخه گوگل‌پلی سرویس شما چند است:

۱. به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.
۲. اپلیکیشن گوگل‌پلی سرویس خود را باز کنید.
۳. در این صفحه‌ می‌توانید نسخه گوگل‌پلی سرویس خود را مشاهده کنید.

در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - صورت قدیمی بودن نسخه (خصوصا اگر قدیمی‌تر از ۱۱.۸ است) گزینه آپدیت را انتخاب کنید و از آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل‌پلی سرویس بهره‌مند شوید.

همچنین شما می‌توانید از صفحه‌ گوگل‌پلی سرویس - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - این اپلیکیشن را آپدیت کنید، برای اینکار کافی است اینجا کلیک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone