🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  5. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33462.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

باز هم شرکتی چینی و باز هم تقلب؛ اوپو به دستکاری بنچمارک گوشی هایش متهم شد

چند هفته قبل بود که گزارشات اشاره به تقلب هواوی و زیر برند آنر در بنچمارک ها داشت. به دنبال این اتفاق 3DMark تصمیم گرفت گوشی های هواوی را از لیست خود حذف کند. آزمایش ها ...

چند هفته قبل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود که گزارشات اشاره به تقلب هواوی و زیر برند آنر در بنچمارک ها داشت. به دنبال این اتفاق 3DMark تصمیم گرفت گوشی های هواوی را از لیست خود حذف کند. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آزمایش ها هم تأیید کرده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بودند که شرکت های دیگر هم تقلب می کنند. اکنون مشخص شده که اوپو هم در گوشی فایند اکس تقلب کرده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است.

اوپو فایند اکس قرار است به زودی راه خود را به بازار بریتانیا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هم باز کند و حالا با مقایسه نسخه های عمومی و خصوصی بنچمارک های آن مشخص شده که تقلب کرده است. بر این اساس اوپو فایند اکس تا 41 درصد امتیازهای خود را افزایش داده است. اما فقط پرچمدار اوپو نبوده که به تقلب متهم شده، این موضوع در مورد میان رده اوپو F7 هم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - صادق بوده است.

اوپو به این موضوع - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اعتراف کرده و اعلام شده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هنگامی که کارکرد اپلیکیشن هایی از جمله بازی ها یا بنچمارک های سه بعدی تشخیص داده می شود چیپست به حداکثر سرعت خود سوییچ می کند تا تجربه کاربری روانی فراهم شود. از سوی دیگر برای برنامه های ناشناس، گوشی بر اساس استراتژی بهینه سازی مصرف انرژی کار می کند که در این حالت امتیازهای بسیار پایین تری توسط گوشی ثبت می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این اوپو گفته در صورتی که کاربر به مدت 5 تا 10 ثانیه از گوشی استفاه نکند کارایی به صورت خودکار به میزان 70 تا 80 درصد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از حداکثر میزان خود تغییر می کند و به محض اینکه کاربر دوباره با دستگاه تعامل داشته باشد این میزان به 100 درصد افزایش می یابد.

حتی با اینکه اوپو به این موضوع اعتراف و آن را تشریح کرده همچنان بر خلاف قوانین 3DMark عمل کرده است. به همین دلیل حداقل تا زمانی که اوپو نرم افزار تقلب خود را کنار بگذارد، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دستگاه های این کمپانی هم از لیست حذف شده اند.

در مورد هواوی باید اشاره کرد که در پی اتهامات وارده، این شرکت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدعی شده بود که دیگر شرکت ها نیز همین روش را در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیش گرفته اند. علاوه بر این در بیانیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ای رسمی اعلام شد که قابلیت Performance Mode که موجب افزایش موقت سرعت گوشی های هواوی می شد، از طریق رابط کاربری گوشی های هواوی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نهایت اگر قصد خرید گوشی جدید را دارید چندان هم نباید به بنچمارک ها توجه کنید و آنها را معیاری برای خرید خود قرار دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشته نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** ظرفشویی میدیا WQP12-1482J(W) شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone