🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38113.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به زودی می‌توانید از تمام داده‌های اینستاگرام پشتیبان تهیه کنید

کاربران اینستاگرام به زودی می‌توانند از کلیه داده‌های خود در اپلیکیشن نسخه پشتیبان بگیرند. پس از جنجال‌های زیادی که در پی نقض حریم خصوصی کاربران توسط فیسبوک به پا شد، سخنگوی اینستاگرام در گفتگو با ...

کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - اینستاگرام به زودی می‌توانند از کلیه داده‌های خود در اپلیکیشن نسخه پشتیبان بگیرند. پس از جنجال‌های زیادی که در پی نقض حریم خصوصی کاربران توسط فیسبوک به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - پا شد، سخنگوی اینستاگرام در گفتگو با تک‌کرانچ تأیید کرده که تیمش به زودی ابزاری معرفی خواهد کرد تا کاربران بتوانند از طریق آن تمام داده‌های خود را دانلود کنند.

داده‌های قابل دانلود شامل تصاویر، ویدیوها، پست‌ها و استوری‌هایی می‌شود که در پروفایل کاربری افراد ذخیره شده‌اند. همچنین کاربران توانایی پشتیبان‌گیری از تمام پیام‌های دایرکت در مکالمات خصوصی و گروهی را نیز خواهند داشت. سخنگوی اینستاگرام اگر چه به زمان دقیق ارائه این قابلیت اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - نکرده، اما احتمالا کمتر از یک ماه دیگر می‌توانیم به آن در اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی پیدا کنیم.

جالب است بدانید که با رسوایی فیسبوک، رگولاتوری محافظت از داده‌های عمومی اروپا (GDPR) قانونی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - را به ثبت رسانده که ارائه ابزار دانلود دیتا در کلیه شبکه‌های اجتماعی را به کاری الزامی تبدیل کند. به همین ترتیب این قانون از تاریخ 25 می برای تمام شبکه‌های اجتماعی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است که تا پیش از این امکان دانلود دیتا از اینستاگرام به هیچ طریقی برای کاربران ممکن نبود، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - می‌رسد که رسوایی شرکت مادر این اپ یعنی فیسبوک اتفاق خوشایندی بوده تا اینستاگرام مجبور شود که چنین امکانی را در اختیار کاربران بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone