🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38238.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آیا اندروید P می تواند اسمارت فون ها را به ماوس و کیبورد بلوتوث تبدیل کند؟

مطابق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، به نظر می رسد اندروید P امکانی را برای کاربران فراهم می کند تا تلفن هوشمندشان را به ماوس و کیبورد بلوتوث تبدیل کنند. جمعی از توسعه دهندگان ...

مطابق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، به نظر می رسد اندروید P امکانی را برای کاربران فراهم می کند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا تلفن هوشمندشان را به ماوس و کیبورد بلوتوث تبدیل کنند. جمعی از توسعه دهندگان با بررسی و موشکافی کدهای منبع اندروید، به شواهدی رسیده اند که پشتیبانی اندروید بعدی از Bluetooth HID - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را تأیید می - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنند.

این بدان معناست که اندروید P - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می تواند تلفن هوشمندتان را به یک کیبورد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - QWERTY یا یک ماوس بلوتوث برای کنترل دیوایس های دیگر تبدیل نماید.

گفتنی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است که شایعه پشتیبانی از این قابلیت در اندروید، شایعه چندان جدیدی نیست. این موضوع اولین بار توسط یکی از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اعضای انجمن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های گفتگوی CodeAurora کوالکام در سال ۲۰۱۴ مطرح شد، و پس از آن در دسامبر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۶ هم شاهد تکرار این موضوع بودیم.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اما از آن زمان تا کنون هنوز حضور این قابلیت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در اندروید به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طور رسمی تأیید نشده است. با این وجود، شواهد تازه به دست آمده حاکی از آنند که به احتمال بسیار زیاد شاهد پشتیبانی اندروید P از قابلیت مذکور باشیم.

API بلوتوث HID حالا دیگر یک API مخفی برای توسعه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهندگان نیست و همگی می توانند از آن برای اپلیکیشن های خود استفاده کرده تا قابلیت های مشابه ماوس و کیبورد را به موبایل های مبتنی بر اندروید P بیاورند.

بدون شک نخستین گجت هایی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که این قابلیت را دریافت خواهند کرد، پیکسل های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گوگل خواهند بود. اما این که در آینده چگونه از پتانسیل مذکور استفاده می شود موضوعی است که فعلا برای روشن شدن آن باید منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone