🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10892.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از تبلت‌های می ۵ و می پد ۵ پرو رونمایی کرد

شیائومی امروز در مراسمی در کنار گوشی پرچمدار می میکس ۴، از تبلت‌های جدیدش هم رونمایی کرد. این تبلت‌ها که شیائومی می پد ۵ و ۵ پد پرو نام دارند، به چیپ اسنپدراگون ۸۶۰ و۸۷۰ ...

شیائومی امروز در مراسمی در کنار گوشی پرچمدار می میکس ۴، از تبلت‌های جدیدش هم رونمایی کرد. این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - تبلت‌ها که شیائومی می پد ۵ و ۵ پد پرو نام دارند، به چیپ اسنپدراگون ۸۶۰ و۸۷۰ مجهز شده‌اند و در نسخه‌های 4G و 5G روانه بازار می‌شوند.

این تبلت‌ها مشخصات فنی متفاوتی دارند، اما از طراحی مشابهی بهره می‌برند. در ادامه نگاه دقیق‌تری به این تبلت‌ها داریم.

مشخصات شیائومی می پد ۵ و ۵ پرو

این تبلت‌ها از طراحی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - مشابه بهره می‌برند و به نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده‌اند. رفرش ریت این پنل‌ها برابر ۱۲۰ هرتز است، حداکثر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - روشنایی ۵۰۰ نیت دارند و از HDR10 پشتیبانی می‌کنند. دوربین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - سلفی این تبلت‌ها درون حاشیه اطراف نمایشگر قرار گرفته است. از نظر طراحی می‌توان گفت با شیائومی می ۱۱ با ابعاد بزرگتر روبه‌رو هستیم.

این تبلت‌های شیائومی از نظر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند. مدل استاندارد به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - مجهز شده و مدل پرو دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است. می پد ۵ و ۵ پرو - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - در نسخه‌های مجهز - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسند. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - مدل 5G تنها در مدل مجهز به ۸ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - می‌گیرد.

یکی دیگر از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - تفاوت‌های مهم این تبلت‌ها، دوربین اصلی است. در حالی که نسخه استاندارد به دوربین اصلی تکی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده، مدل پرو و پرو 5G دوربین اصلی دوگانه دارند. نسخه پرو به سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و مدل پرو 5G از دوربین‌های ۵۰ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی تمام این تبلت‌ها ۸ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - مگاپیکسلی است.

شیائومی می پد ۵ به باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - که از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل پرو و پرو 5G باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی هستند.

از سایر مشخصات آن‌ها می‌توان به NFC، پورت USB Typc-C، اسپیکر چهارگانه و پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - از دالبی اتموس اشاره کرد. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - بخش نرم افزار هم با رابط کاربری MIUI برای تبلت‌ها روبه‌رو هستیم. این تبلت‌ها از قلم هم پشتیبانی می‌کنند.

قیمت تبلت‌های شیائومی

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس

شیائومی می پد ۵ در نسخه پایه با قیمت ۳۱۰ دلار وارد بازار می‌شود و مدل پرو هم حداقل ۳۸۵ دلار قیمت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کازرون استان فارس - دارد. شیائومی می ۵ پرو 5G هم با ۸ گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۵۴۰ دلار فروخته می‌شود. قیمت کیبورد و قلم مخصوص این تبلت‌ها هم به ترتیب برابر ۶۱ و ۵۴ دلار است. هنوز نمی‌دانیم شیائومی این تبلت‌ها را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone