🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10900.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران: صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان این که صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است از مشترکان خواست تا در پایان هر ماه آن را پرداخت کنند. «محمدرضا بیدخام» با ...

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - مخابرات ایران با بیان این که صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است از مشترکان خواست تا در پایان هر ماه آن را پرداخت کنند.

«محمدرضا بیدخام» با اشاره به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - این که صورتحساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، هشدار داد برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب به صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین شده از طریق سامانه تلفنی 2000، سایت شرکت مخابرات ایران یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری ستاره 2020 مربع پرداخت شود.

به گفته وی چنانچه قبض پایان یک دوره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - بیش از 20 هزار تومان باشد یا در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از 20 هزار تومان باشد، در صورت پرداخت نکردن صورتحساب در این دو شرایط، تلفن به صورت یکطرفه قطع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوال خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر این که چرا برخی درخواست‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - مردم برای انتقال خطوط تلفن ثابت با کندی انجام می‌شود، گفت: «تمام تلاش مجموعه مخابرات این است که خدمات در اسرع وقت ارائه شود، اما چون تعرفه‌های شرکت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - مخابرات - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - مربوط به حدود 12 سال پیش است امکان ارائه سرویس در زمان مقرر وجود ندارد و ما درخواست ترمیم تعرفه را از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - مسئولان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - داریم.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان

او در ادامه به راهکار اندیشیده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - شده برای وصل مجدد تلفن مشترکان بدون مراجعه حضوری اشاره کرده و می‌گوید در صورتی که به علت پرداخت نکردن بدهی، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - خط تلفن مشترک، یکطرفه یا قطع شده است، برای تسریع در روند اتصال مجدد بهتر است مبلغ صورتحساب را از طریق سامانه تلفنی 2000 پرداخت کند تا تلفن مشترک خودکار وصل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - شود.

بیدخام در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا برای برخی مشترکان تلفن ثابت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - پیامک صورتحساب ارسال نمی‌شود، گفت:

«در سامانه مخابرات، تلفن همراه برخی مشترکان درج نشده است. از همین روی صورتحساب تلفن ثابت برای مشترک پیامک نمی‌شود. ما درخواست می‌کنیم افراد با استفاده از کد دستوری ستاره 2020 مربع، تلفن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - همراه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بانه استان کردستان - خود را وارد کنند تا صورتحساب ماهانه برای آن‌ها ارسال شود.»

مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران پیش از این نیز از مشترکان خواسته بود در صورت عدم نیاز به تماس با کشور‌های خارجی، جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، برای بستن صفر دوم در مکالمات بین الملل اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone