🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10894.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۳ و ویدیوی قلم S Pen پرو سامسونگ

پیش از فرا رسیدن مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد، تصاویری واقعی از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ توسط یکی از منابع آگاه به اشتراک گذاشته شده که تصویری کلی از این موبایل تاشو ...

پیش از فرا رسیدن مراسم آنپکد سامسونگ در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - تاریخ ۲۰ مرداد، تصاویری واقعی از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ توسط یکی از منابع آگاه به اشتراک گذاشته شده که تصویری کلی از این موبایل تاشو ارائه می‌دهد. همچنین ویدیویی از قلم S Pen پرو منتشر شده که آن را از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - زوایای مختلف نشان می‌دهد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده گوشی تاشو سامسونگ را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. طراحی موبایل با تیزرهای تبلیغاتی و رندرهای قبلی فاش شده مطابقت دارد. هرچند به دلیل عدم رعایت کپی رایت، تصاویر از توییت حذف شده اند. همچنین در تصاویر برخی ویژگی‌های مهم مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و پشتیبانی از قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۳ را تایید می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان

به علاوه رنگ‌های زیبای گوشی تاشو سامسونگ از همگام‌ شدن این برند با آخرین مد روز و طراحی را نشان می‌دهد. تنها یک روز با رویداد رونمایی سامسونگ فاصله داریم و دراین مراسم کره‌ای‌ها قصد دارند از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - گلکسی بادز ۲، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک رونمایی کنند، البته شاید محصول متفاوتی را هم در این رویداد ببینیم.

علاوه بر این تیزری کوتاه از قلم  S Pen پرو پیش از رونمایی گلکسی زد فولد ۳ نیز به اشتراک گذاشته شده  که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. از نظر ظاهری این قلم هوشمند مجهز به دکمه‌ای در قسمت جلویی به همراه LED است. البته به نظر می‌رسد تغییر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - دیگری نیز در قسمت نوک قلم رخ داده که اطلاعات دقیقی در مورد آن در دست نیست.

پیشتر نیز گفته شده بود که قلم S Pen پرو با پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - از بلوتوث LE، می‌تواند از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - طریق پورت USB Type-C شارژ شود که در ویدیو هیچ پورتی نمایش داده نشده و ممکن است این پورت در ویدیو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پاوه استان کردستان - قابل رویت نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone