تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10546.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با حفره درون نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از راه می‌رسند

در حالی که اپل به تازگی از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ رونمایی کرده و هنوز در اختیار خریداران قرار نگرفته، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی آن‌ها هستیم. تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینک-چی کو» در ...

در حالی که اپل به تازگی از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ رونمایی کرده و هنوز در اختیار خریداران قرار نگرفته، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی آن‌ها هستیم. تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینک-چی کو» در یادداشتی ادعا کرده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - که اپل برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده می‌کند.

مدت‌هاست آیفون‌های اپل با برش نمایشگر وارد بازار می‌شوند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - جدیدترین گوشی‌های کوپرتینویی‌ها یعنی سری آیفون ۱۳ هم به چنین رویکردی پایبند هستند، هرچند ابعاد ناچ آن‌ها کاهش یافته. این موضوع در حالی است که بسیاری از پرچمدارهای اندرویدی از سری گلکسی S21 گرفته تا شیائومی می ۱۱ تنها دارای یک حفره - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - برای دوربین سلفی هستند.

حالا به نظر می‌رسد اپل هم می‌خواهد از سال آینده در چنین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - مسیری گام بردارد و برای دوربین سلفی، تنها یک حفره کوچک روی نمایشگر قرار دهد تا دیگر با ناچ عریض در بالای پنل روبه‌رو نشویم. این سبک طراحی به معنای قرارگیری سیستم فیس آیدی زیر نمایشگر خواهد بود چرا که کوپرتینویی‌ها برنامه‌ای برای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - حذف این سیستم امنیتی ندارند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان

کو همچنین گفته اپل در حال کار روی آیفون‌های مجهز به سنسور تاچ آیدی زیر نمایشگر برای عرضه در سال ۲۰۲۳ است، بنابراین اگر مدل‌های پرو آیفون ۱۴ با حفره درون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - نمایشگر از راه برسند، باید سیستم فیس آیدی زیر پنل قرار بگیرد. البته این احتمال هم وجود دارد که تاچ آیدی به زیر دکمه پاور منتقل شود، هرچند نمی‌توان چندان به چنین رویکردی امیدوار بود.

حذف ناچ تنها بهبود مدل‌های پرو آیفون ۱۴ نخواهد بود چرا که کو اعلام کرده کوپرتینویی‌ها از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در آن‌ها استفاده می‌کنند که رزولوشن بسیار بالاتری نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نسل کنونی به حساب می‌آید.

اپل در نیمه دوم ۲۰۲۲ از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۴ رونمایی می‌کند، یعنی در بازه زمانی که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - گوشی‌های سری آیفون ۱۳ معرفی شدند. بنابراین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - نزدیک به یکسال تا معرفی آن‌ها فاصله داریم و مسلما در این مدت گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر خواهد شد. البته احتمالا پیش از این محصولات، اپل از نسل سوم آیفون SE با پشتیبانی از شبکه 5G در نیمه اول ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone