🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  2. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14208.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید ریزر بلید ۱۴ معرفی شد: اولین لپ‌تاپ ریزر با پردازنده AMD

آخرین نسخه لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۴ با پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و گرافیک انویدیا GTX 1650 در بازار حضور داشت. اما حالا نسل جدیدش معرفی شده که برای اولین بار شاهد استفاده از پردازنده AMD ...

آخرین نسخه لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۴ با پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و گرافیک انویدیا GTX 1650 در بازار حضور داشت. اما حالا نسل جدیدش معرفی شده که برای اولین بار شاهد استفاده از پردازنده AMD در آن هستیم. ریزر بلید ۱۴ جدید از پردازنده رایزن 9 5900HX بهره می‌برد.

ریزر اخیرا روی مدل‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی بلید و همچنین Blade Stealth با نمایشگر ۱۳ اینچی تمرکز کرده، بنابراین انتظار نداشتیم توجه خاصی به مدل ۱۴ اینچی لپ‌تاپ گیمینگ خود داشته باشد. اما این کمپانی حالا این محصولش را با پردازنده AMD بروزرسانی کرده تا کاربران همچنان دلیلی برای خرید این لپ‌تاپ داشته باشند.

طراحی ریزر بلید ۱۴ جدید نسبت به گذشته تغییری نکرده و هنوز با بدنه آلومینیومی یکپارچه روبه‌رو هستیم. ریزر برای اولین بار از پردازنده AMD در لپ‌تاپ خود استفاده می‌کند و به سراغ پردازنده ۸ هسته‌ای و ۱۶ رشته‌ای رایزن 9 5900HX رفته است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان

این محصول به نمایشگر ۱۴ اینچی 1080p با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده که بطور ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. البته امکان سفارش آن با نمایشگر 1440p با رفرش ریت ۱۶۵ هرتز و پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 هم وجود دارد. نسخه 1440p رنگ‌های بسیار بیشتری را به نمایش می‌گذارد، اما هر دو مانیتور از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کنند.

ریزر بلید ۱۴ جدید با کارت‌های گرافیک سری RTX - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - 30 انویدیا به فروش می‌رسد که بالاترین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - آن، RTX 3080 با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - است. این کارت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - گرافیک در کنار پردازنده ۸ هسته‌ای AMD قدرت فوق‌العاده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان

این لپ‌تاپ گیمینگ از وبکم 720p با سنسور Windows - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - Hello IR بهره می‌برد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - که امکان ورود سریع به دستگاه را فراهم می‌کند. در این محصول شاهد استفاده از کیبورد RGB هستیم و ریزر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - برای آن پورت‌های زیادی درنظر گرفته که شامل دو پورت USB 3.2 Type-A، دو - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گرگان استان گلستان - پورت USB 3.2 Type-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و HDMI 2.1 می‌شود. متاسفانه در این محصول خبری از پورت اترنت نیست.

ریزر بلید ۱۴ با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار وارد بازار می‌شود و از امروز قابل سفارش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone