🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31183.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

داغ‌شدن بدنه و باگ در مکالمه تلفنی؛ مشکلات جدید پیکسل ۳

سری پیکسل ۳ گوگل در ادامه راه نسل قبلی هر روز با مشکلات جدیدی دست به گریبان می شود و حالا نوبت به داغ کردن شدید و باگ در پورت Type-C رسیده است. بر اساس ...

سری پیکسل ۳ گوگل در ادامه راه نسل قبلی هر روز با مشکلات جدیدی دست به گریبان می شود و حالا نوبت به داغ کردن شدید و باگ در پورت Type-C رسیده است.

بر اساس گزارش کاربران برخی پیکسل های ۳ و ۳ اکس ال حین شارژ شدن یا استفاده طولانی از دوربین به شدت داغ شده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و خاموش می شوند. علاوه بر این باگ دیگری در خروجی صورتی پورت Type-C هردو مدل باعث ایجاد بازخورد صوتی هنگام مکالمه تلفنی از طریق هدفون می شوند. حلقه بازخورد صوتی زمان ایجاد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می شود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که صدا به صورت مستقیم و پیوسته به دستگاه گیرنده ارسال شود. این مشکل قبلا در سری پیکسل ۲ هم مشاهده شده بود.

تاکنون راه حلی قطعی برای این مشکل پیدا نشده و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاربران فارغ از پیکربندی صوتی، استفاده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از دانگل های Type-C به جک ۳.۵ میلی متری یا پیکسل باد Type-C کماکان با آن مواجه هستند.تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندرانظاهرا این باگ صوتی به آداپتور یا هدفون های Type-C هم ارتباطی ندارد و در صورت استفاده از آنها برای برقراری تماس صوتی از  طریق گوشی های دیگر مشکل بازخورد صوتی وجود نخواهد داشت.

با توجه به این مسئله به نظر می رسد که مشکل از سخت افزار سری پیکسل ۳ یا بیس کدهای آن ناشی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می شود. علی رغم شکایات بسیاری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که از سوی کاربران این گوشی ها در سایت های مختلف مطرح شده، گوگل تاکنون راه حلی را برای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ان ارائه نکرده است.

موبایل های جدید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گوگل در روزهای اخیر شاهد مشکلات دیگری نظیر پدیدار شدن بریدگی نمایشگر دوم،  مشکل ذخیره تصاویر، مسائل مربوط به مدیریت حافظه و اعوجاج صدای اسپیکر نیز مواجه بودند که به گفته کمپانی سازنده برخی از آنها از طریق به روزرسانی های نرم افزاری قابل حل شدن هستند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل ۳ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ایکس ال

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone