🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14215.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ برای اولین بار پتانسیل‌های شبکه تراهرتزی 6G را به نمایش گذاشت

با وجود اینکه شبکه 5G هنوز به فراگیری جهانی نرسیده، ولی شرکت‌ها در حال توسعه 6G هستند و سامسونگ هم نمونه اولیه‌ای از این فناوری را به نمایش گذاشته که برای اولین بار پتانسیل‌های طیف ...

با وجود اینکه شبکه 5G هنوز به فراگیری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - جهانی نرسیده، ولی شرکت‌ها در حال توسعه 6G هستند و سامسونگ هم نمونه اولیه‌ای از این فناوری را به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - نمایش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - گذاشته که برای اولین بار پتانسیل‌های طیف فرکانس تراهرتزی (THz) را نشان می‌دهد.

محققان سامسونگ و «دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا» سیستم ارتباطی جدیدی را به نمایش گذاشته‌اند که از فرکانس ۱۴۰ گیگاهرتزی و پهنای باند ۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. آن‌ها در این آزمایش موفق به انتقال اطلاعات با نرخ ۶.۲ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - گیگابیت بر ثانیه در یک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - فاصله - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - ۱۵ متری شدند.

این رقم در مقایسه با رکورد فعلی شبکه‌های 5G با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - نرخ انتقال ۵.۲۳ گیگابیتی پیشرفت مناسبی به حساب می‌آید، اما به هیچ عنوان سقف توانایی‌های 6G را نشان نمی‌دهد. سرعت نسل ششم ارتباطات در نهایت می‌تواند تا ۱ ترابیت بر ثانیه معادل ۱۰۰۰ گیگابیت برسد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان

سیستم مورد آزمایش سامسونگ از یک فرستنده چندآرایه مرحله‌ای با ۱۶ کانال، چند ماژول گیرنده و یک واحد باندپایه تشکیل شده که سیگنال‌ها را پردازش و آن‌ها را به سمت گیرنده هدایت می‌کند. سامسونگ پروتوتایپ خود را در کنفرانس بین‌المللی IEEE در حوزه ارتباطات به نمایش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - گذاشته است.

شبکه‌های فعلی 5G با حداکثر فرکانس ۴۰ گیگاهرتز و پهنای باند ۴۰۰ مگاهرتز کار می‌کنند، ولی انتظار می‌رود که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - 6G به فرکانس‌های فراتر از ۱۰۰ گیگاهرتز برود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - و در طیف فرکانس تراهرتز قدم بگذارد. باند تراهرتز طیف آزاد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - گسترده‌ای را در بر می‌گیرد که امکان دسترسی به کانال‌های پهن‌باند با ده‌ها برابر پهنای باند فرکانس‌های گیگاهرتزی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - را فراهم کند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان

با این فناوری، می‌توان به پیش‌نیاز 6G برای نرخ انتقال ترابیتی در هر ثانیه دست پیدا کرد. حداکثر نرخ انتقال داده به ۵۰ برابر 5G می‌رسد و تاخیر بی‌سیم هم تا یک دهم کاهش پیدا می‌کند. این قابلیت‌ها می‌توانند توانمندی شبکه 6G در ارائه خدمات و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - تجربه‌های چندرسانه‌ای مثل واقعیت گسترش‌یافته (XR) و سیستم‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گیلان استان گیلان - هولوگرامی را افزایش دهند.

با تمام این‌ها، هنوز زمان زیادی تا عرضه عمومی 6G باقی مانده و انتظار داریم که این فناوری را در حوالی سال ۲۰۳۰ ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone