🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14212.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پارک فناوری پردیس از حضور شرکت‌های عضو در مناقصات حمایت 50 درصدی می‌کند

پارک فناوری پردیس 50 درصد از کارمزد حضور در مناقصات دولتی و عمومی و 50 درصد مبلغ آورده برای تأمین ضمانت نامه شرکت‌ها در مناقصات را به شرکت‌های عضو پارک پرداخت می‌کند. به گزارش روابط ...

پارک فناوری پردیس 50 درصد از کارمزد حضور در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - مناقصات دولتی و عمومی و 50 درصد مبلغ آورده برای تأمین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - ضمانت نامه شرکت‌ها در مناقصات را به شرکت‌های عضو پارک پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه با هدف حمایت از حضور شرکت‌های عضو پارک و شرکت‌های عضو شعب در مناقصات دولتی و عمومی، تسهیلاتی در این زمینه اعطا می‌کند.

«احمد عسگری» مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - فناوری پردیس ضمن اعلام این مطلب، در رابطه با جزئیات حمایت در موضوع مناقصات اظهار داشت: - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - «پارک 50 درصد از کارمزد حضور در مناقصات را به صورت بلاعوض - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - به شرکت‌ها اعطا می‌کند. همچنین 50 درصد از مبلغ آورده برای تامین ضمانت‌نامه شرکت‌ها در مناقصه، به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - شرکت‌های عضو پارک و شرکت‌های عضو شعب به صورت قرض پرداخت می‌شود.»

وی در مورد ضوابط اجرایی این طرح گفت: «استفاده از این حمایت منوط به دریافت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - خدمات مربوط به تامین ضمانت نامه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - از سوی صندوق توسعه فناوری‌های نوین است.» عسگری ادامه داد: «شرکت‌هایی که به صورت مشارکتی با یکدیگر یا با پارک در مناقصات حضور داشته باشند، می‌توانند از این حمایت استفاده کنند.»

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - رابطه با شرایط لازم برای دریافت این حمایت‌‌ها توضیح داد: «شرکت‌های متقاضی این تسهیلات لازم است قبل از برگزاری مناقصه و طی تشریفات ابتدایی برگزاری آن، درخواست - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - خود - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - را به اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری ارائه کند تا بررسی‌های لازم انجام شود.»

او تصریح - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر نور استان مازندران - کرد: «شرکت‌های فناور عضوی که بعد از برنده شدن در مناقصه، تقاضای بهره‌مندی از این حمایت را داشته باشند، نمی‌توانند از این حمایت استفاده کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخ نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام وقت بخیر آیا یک سوالی دارم ماهان نور ظرفشویی ویرپول WFC3C26FUK هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در ماهان شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone