🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14213.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شکایت کاربران از تخلیه سریع باتری گلکسی S21 اولترا سامسونگ

به نظر می‌رسد یک باگ عجیب چندین ماه است که کاربران گلکسی S21 اولترا را آزار می‌دهد و باعث تخلیه سریع باتری این پرچمدار غول‌پیکر و گران‌قیمت می‌شود. طبق گزارش شمار بالایی از کاربران این ...

به نظر می‌رسد یک باگ عجیب چندین ماه است که کاربران گلکسی S21 اولترا را آزار می‌دهد و باعث تخلیه سریع باتری این پرچمدار غول‌پیکر و گران‌قیمت می‌شود.

طبق گزارش شمار بالایی از کاربران این پرچمدار کره‌ای، اپ دوربین باعث مصرف غیرمعمول باتری در زمان حالت آماده بکار یا آزاد (Idle) گوشی می‌شود. موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانید اکثرا زمانی که گوشی در جیب کاربر قرار دارد و راه می‌رود، باتری گلکسی S21 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - اولترا تخلیه می‌شود. ظاهرا دوربین دستگاه با شناسایی حرکت، آن را فعال می‌کند.

میزان تخلیه باتری برای کاربران متفاوت است و برای مثال برخی کاربران از تخلیه ۲۱ درصدی باتری در مدت ۷ ساعت با ۱۵ دقیقه کار با نمایشگر خبر داده‌اند. یکی از راه‌های شناسایی این مشکل، استفاده از اپ‌های پیشرفته نظارت روی عملکرد باتری است و سیستم نظارت باتری معمولی اندروید مشکلی را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - نشان نمی‌دهد.

احتمالا عدم نمایش مشکل در سیستم نظارت باتری رایج اندروید باعث شده که سامسونگ نسبت به گزارش کاربران چندان جدی عمل نکند. با این وجود ظاهرا میزان شکایت‌ها رو به افزایش است و کره‌ای‌ها باید زودتر برای رفع این مشکل دست بکار شوند یا حداقل به دنبال راه‌حلی برای آن باشد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان

باید به این موضوع اشاره - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - کنیم که گلکسی S21 اولترا تنها گوشی سامسونگ است که با مشکل تخلیه شارژ باتری از طریق اپ دوربین رنج می‌برد. کاربران گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم به این موضوع پی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - برده‌اند که دوربین باعث فعال شدن دستگاه می‌شود، اما تاثیری روی شارژدهی باتری ندارد.

در حال حاضر هیچ راه‌حلی برای رفع مشکل تخلیه باتری گلکسی S21 اولترا وجود ندارد و با وجود تمام بروزرسانی‌هایی که سامسونگ در چند ماه گذشته برای کاربران منتشر کرده، هنوز این مشکل برای برخی کاربران پابرجاست. سامسونگ هنوز رسما به این گزارش‌ها واکنشی نشان داده است.

آیا شما هم با مشکل تخلیه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سیاهکل استان گیلان - شارژ باتری این پرچمدار گران‌قیمت مواجه شده‌اید یا اینکه در هنگام راه رفتن، به تفاوتی در شارژدهی دستگاه خود پی برده‌اید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone