🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14210.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه نسخه غیررسمی ویندوز ۱۱ را نصب کنیم؟

ویندوز ۱۱ هفته آینده رسما معرفی می‌شود و احتمالا نسخه نهایی‌اش پاییز از راه می‌رسد، اما هم اکنون بیلد آن به اینترنت راه پیدا کرده و می‌توانید تجربه‌اش کنید. در همین راستا می‌خواهیم نحوه نصب ...

ویندوز ۱۱ هفته آینده رسما معرفی می‌شود و احتمالا نسخه نهایی‌اش پاییز از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - راه می‌رسد، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - اما هم اکنون بیلد آن به اینترنت راه پیدا کرده و می‌توانید تجربه‌اش کنید. در همین راستا می‌خواهیم نحوه نصب نسخه غیررسمی ویندوز ۱۱ را آموزش دهیم.

اگرچه مایکروسافت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - گفته بود که ویندوز ۱۰ آخرین نسخه ویندوز خواهد بود - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - و برنامه‌ای برای نسخه‌های جدید ندارد، اما ظاهرا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - پس از توقف توسعه ویندوز 10X، نظرش را تغییر داده چرا که چند روز دیگر رسما ویندوز ۱۱ را معرفی می‌کند. ردموندی‌ها همچنین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - در سال ۲۰۲۵ به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - پشتیبانی از ویندوز ۱۰ پایان می‌دهند، بنابراین تا چندین سال دیگر تمام کاربران ویندوزی باید به نسخه جدید مهاجرت کنند، موضوعی البته درباره ویندوز ۷ شاهدش نیستیم.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

با وجود چنین فاصله‌ای تا معرفی رسمی، چندین ساعت پیش - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - بیلد غیررسمی ویندوز ۱۱ فاش شد و به اینترنت راه پیدا کرد. بنابراین شماری از کاربران آن را نصب کرده‌اند تا عملکردش را تجربه کنند. با این حال باید بگوییم که با نسخه پایداری روبه‌رو نیستیم و مسئولیت هرگونه مشکلی برعهده خود کاربر است، هرچند ما به سراغ ماشین مجازی می‌رویم. بنابراین می‌توانید قابلیت‌های جدید این سیستم عامل را روی یک ماشین مجازی تجربه کنید.

دانلود نسخه غیررسمی ویندوز ۱۱

دوباره باید تکرار کنیم که این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - نسخه رسمی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - نیست و پایداری بالایی ندارد، بنابراین شاید نصبش روی دستگاه اصلی‌تان کار چندان منطقی نباشد، البته ما در این آموزش به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - سراغ ماشین مجازی می‌رویم و اگر می‌خواهید ویندوز ۱۱ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - را زودتر از عرضه رسمی تجربه کنید، می‌توانید فایل ISO آن را از این لینک یا این لینک دانلود کنید. حجم این فایل نزدیک به ۴.۵ گیگابایت است. انتظار می‌رود نسخه نهایی این سیستم عامل بطور رایگان برای کاربران ویندوز ۷ و ۸.۱ منتشر شود.

آموزش نصب نسخه غیررسمی ویندوز ۱۱

برای نصب این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، ابتدا برنامه VirtualBox را دانلود کرده و روی سیستم‌تان نصب کنید. پس از نصب آن را اجرا کنید. در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی آیکون «New» کلیک کنید و برای ماشین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - مجازی‌تان یک نام انتخاب کنید مثل ویندوز ۱۱. نوع سیستم عامل را ویندوز و نسخه را ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی بذارید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • حداقل ۴ گیگابایت رم به آن اختصاص دهید و روی دکمه Next کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • گزینه «Create a virtual hard disk now» - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - را انتخاب کرده و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - سپس روی گزینه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - Create کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • گزینه VirtualBox Disk Image یا همان VDI را انتخاب کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • پس از انتخاب گزینه Dynamically allocated، روی گزینه Next کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • برای این ماشین مجازی حداقل ۳۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی درنظر بگیرید و در نهایت روی گزینه Create کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • پس از ایجاد ماشین مجازی، شما صفحه‌ای مانند - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - تصویر زیر را می‌بینید. ماشین مجازی که ساخته‌اید را انتخاب کرده و روی فلش سبز Start کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • زمانی که فایل ISO - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - از شما خواسته شد، فایلی که دانلود کرده‌اید را انتخاب کنید و سپس روی گزینه OK کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

  • در ادامه فرایند نصب را پشت سر بگذارید و پس از پایان نصب، از آن استفاده کنید.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

با همین چند قدم ساده می‌توانید ویندوز ۱۱ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - را پیش از عرضه رسمی، روی سیستم‌تان و درون یک ماشین مجازی تجربه کنید و از ظاهر جدیدش لذت ببرید.تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

هرچند هنوز مایکروسافت ویندوز ۱۱ را رسما معرفی نکرده، اما با توجه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - به بیلد فاش شده و همچنین تصاویر و ویدیوها، نظرتان درباره این سیستم عامل چیست؟ آیا آنطور که مدیرعامل این کمپانی، «ساتیا نادلا» گفته با - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های ویندوز در دهه اخیر روبه‌رو هستیم یا ویندوز ۱۱ همان ویندوز ۱۰ با ظاهری جدید است؟ نظرتان را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone