🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28382.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک آسیب پذیری دیگر در چیپ های اینتل: با ZombieLoad آشنا شوید

شکاف امنیتی جدیدی که در پردازنده های اینتل کشف شده به هکرها امکان می دهد کلیه اطلاعاتی که پیشتر پردازنده به آنها دسترسی پیدا کرده را سرقت نمایند و متاسفانه این آسیب پذیری حتی سرورهای ...

شکاف امنیتی جدیدی که در پردازنده های اینتل کشف شده به هکرها امکان می دهد کلیه اطلاعاتی که پیشتر پردازنده به آنها دسترسی پیدا کرده را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - سرقت نمایند و متاسفانه این آسیب پذیری حتی سرورهای کلاود را نیز درگیر کرده و امکان سرقت اطلاعات از ویرچوال ماشین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - های اجرا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - شونده روی پی سی قربانی را هم فراهم می کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران

طبق گزارش تک کرانچ این نقص امنیتی تقریبا کلیه چیپ های تولیدی اینتل از سال ۲۰۱۱ را تحت تاثیر قرار داده است و آنطور که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - وایرد نوشته اپل و گوگل بلافاصله پچ های مربوط به آن را منتشر کردند و مایکروسافت نیز دقایقی پیش اقدام به این کار کرد.

اما برای آنکه هکرها از ZombieLoad استفاده کنند باید بتوانند کد مخرب را روی یک دستگاه اجرا نمایند؛ در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - نتیجه همه در معرض خطر این آسیب پذیر قرار ندارند.

آسیب پذیری ZombieLoad را می توان جدیدترین حلقه در زنجیره شکاف های امنیتی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - چیپ های اینتل خواند که از فرایندی به نام اجرای زودهنگام (speculative execution) در اغلب پردازنده های مدرن بهره می گیرد. به لطف این امکان پردازنده ها به شکلی پیشگیرانه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - فرامین آینده را اجرا می کنند. اما آنطور که محققان نخستین بار - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - در آسیب پذیری های ملت داون و اسپکتر متوجه شدند این فرایند حفره هایی را برای نفوذ هکرها ایجاد می کند.

پچ هایی که برای رفع این آسیب پذیری ها ارائه شده سرعت پردازنده ها را تا حدودی پایین آورد هرچند که باز هم امکان حمله هکرها وجود دارد. در واقع محققان باور دارند با وجود اجرای زودهنگام همچنان باید انتظار کشف آسیب پذیری های دیگری را داشت. اسپکتر و ملت داون دو آسیب پذیری نخست بودند و چند ماه بعد کارشناسان حوزه امنیت متوجه یک باگ دیگر شدند.

خوشبختانه تا به امروز این حملات پیامدها و اثرات ترسناکی که دانشمندان پیش بینی کرده بودند را در پی نداشته اند. البته پچ های زیادی هم برای رفع آنها ارائه شده است اما فرایند به کارگیری آنها آرام پیش رفته و همچنان خطر بروز یک حمله بسیار بزرگ با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - کمک این آسیب پذیری ها وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشنوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر یه سوال داشتم تعمیرچی سمت شهرک لاکوده متل قو اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک لاکوده شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone