تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16572.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

میت ۴۰ پرو در صدر بنچمارک هوش مصنوعی موبایل‌ها قرار گرفت

میت ۴۰ پرو با پردازنده قدرتمند کرین ۹۰۰۰ توانسته از نظر بنچمارک هوش مصنوعی در صدر گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد. سری میت ۴۰ شامل نسخه‌های معمولی، پرو، پرو پلاس و پورشه دیزاین است که از ...

میت ۴۰ پرو با پردازنده قدرتمند کرین ۹۰۰۰ توانسته از نظر بنچمارک هوش مصنوعی در صدر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد.

سری میت ۴۰ شامل نسخه‌های معمولی، پرو، پرو پلاس و پورشه دیزاین است که از این میان میت ۴۰ پرو رفته رفته در حال تسخیر رتبه اول بنچمارک‌های مختلف است و پس از قرار گرفتن در رتبه اول DxOMark حالا بیشترین امتیاز را از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - پلتفرم AI Benchmark نیز به دست آورده است.

این عملکرد درخشان مدیون چیپست ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ است که از یک هسته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - کورتکس A77 با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز، ۳ هسته A77 با فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - ۴ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز بهره می‌برد. این چیپست ۱۵.۳ میلیارد ترانزیستوری با پردازشگر ۲۴ هسته‌ای Mali-G78 محاسبات گرافیکی را هم با بالاترین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - سرعت انجام می‌دهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی

هواوی مدعی است کرین ۹۰۰۰ با اختلاف قوی‌ترین پردازنده دنیای موبایل در بازار است که ۳۰ درصد بیشتر از اپل A14 ترانزیستور در خود جای داده و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - پردازنده آن از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ۱۰ درصد سریعتر است.

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید میت ۴۰ پرو با ۸ گیگابایت رم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - ۲۱۶.۶ امتیاز کسب کرده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - که به مراتب از امتیازهای ردمی K30 الترا و iQOO - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - Z1 مجهز به چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس در رده‌های دوم و سوم بیشتر است. بر اساس برآوردهای این بنچمارک میت ۴۰ پرو از نظر هوش مصنوعی ۶۰ درصد از نزدیکترین رقبایش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - در دنیای اندروید قوی‌تر است.

بخش مهمی از این امتیاز مدیون واحد پردازش عصبی یا NPU است که پردازش‌های هوش مصنوعی را مدیریت می‌کند. به گفته هواوی کرین ۹۰۰۰ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - از نظر کارایی و بازدهی NPU حدود ۲۴۰ درصد از اسنپدراگون ۸۶۵ قوی‌تر است و مودم آن هم ۲ برابر سریعتر از اسنپدراگون X55 5G داده‌ها را در شبکه دانلود می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone