🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24497.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ابزار جستجوی کارتی فیلم و سریال را معرفی کرد

گوگل ابزار جستجوی کارتی جدیدی معرفی کرده که می توان به کمک آن با سوایپ کردن به راست و چپ فیلم یا سریال دلخواه را به آسانی پیدا کرد. غول نرم افزاری می گوید این ...

گوگل ابزار جستجوی کارتی جدیدی معرفی کرده که می توان به کمک آن با سوایپ کردن به راست و چپ فیلم یا سریال دلخواه را به آسانی پیدا کرد.

غول نرم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - افزاری می گوید این سیستم را برای راحتی کاربران توسعه داده تا آنها آسان تر فیلم یا سریال مورد علاقه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - خود را در سرویس هایی مثل نتفلیکس یا آمازون پرایم پیدا کنند.

در این قابلیت زمانی که کاربران در نوار جستجوی گوگل عباراتی در مورد فیلم ها یا سریال ها سرچ می کنند، دکمه ای برای آنها به نمایش در می آید که با فشردن آن به صفحه «فیلم های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - منتخب برای شما» یا «Top Picks for You» می روند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم

در این صفحه کاربر می تواند با سوایپ کردن به چپ و راست در یک گالری چرخ و فلکی، فیلم و سریال مورد علاقه خود را بیاید. هر چه کاربر بیشتر سوایپ کند الگوریتم گوگل در پیشنهاد دادن محتوا بهتر عمل خواهد کرد. زمانی که کاربر محتوای دلخواه را انتخاب کرد، سرویس تماشای آنلاین محتوا به او نمایش داده می شود.

برای شخصی سازی هر چه بیشتر پیشنهادات نیز کاربران می توانند سرویسی که مشترک آن هستند را انتخاب کرده و نوع اشتراک تلویزیون خود (کابلی یا ماهواره ای) را انتخاب کنند.

گوگل می گوید از داده های جمع آوری شده از این طریق فقط برای بهبود پیشنهاد محتوا به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - کاربر استفاده کرده و از آنها برای تبلیغات استفاده نخواهد کرد.

سیستم جستجوی جدید فعلاً فقط برای کاربران آمریکایی فعال شده اما در صورت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - موفقیت برای کاربران بریتانیایی و سپس در چند ماه آینده برای سایر کاربران جهان نیز فعال خواهد شد.

گوگل در پستی جداگانه در وبلاگ خود لیست بیشترین سریال های تلویزیونی جستجو شده در پاییز 2019 در آمریکا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - را منتشر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلفچگان استان قم - کرد:

  1. Saturday Night Live
  2. The Walking Dead
  3. Grey's Anatomy
  4. Riverdale
  5. The Voice
  6. Supernatural
  7. The Simpsons
  8. Big Brother
  9. Family Guy
  10. South Park
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone