🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33989.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ژاپن آسانسور فضایی را آزمایش می کند

پرتاب محوله های مختلف به فضا فرایند بسیار پیچیده ای است که در حال حاضر با استفاده از راکت های پر هزینه، پیشرفته و تقریبا خطرناک صورت می گیرد. ژاپنی ها حالا برای توسعه راهی ...

پرتاب محوله های مختلف به فضا فرایند بسیار پیچیده ای است که در حال حاضر با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - استفاده از راکت های پر هزینه، پیشرفته و تقریبا خطرناک صورت می گیرد. ژاپنی ها حالا برای توسعه راهی جایگزین پیش قدم شده اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - اغلب در فیلم ها و کتاب های تخیلی شاهد آن بوده ایم.

این طرح شامل « آسانسور فضایی » است که در ماه جاری برای نخستین بار و در قالب نسخه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - مینیاتوری از یک ماهواره در فضا مورد آزمایش قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - می گیرد. در این پروژه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - آسانسوری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - کوچک با طول ۶، عرض ۳ و ارتفاع ۳ سانتی متر بین دو ماهواره با کابل ده متری آزمایش خواهد شد.

تجهیزات این آزمایش توسط محققان «دانشگاه شیزوکا» تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - شده و از طریق راکت H-2B به فضا پرتاب خواهد شد. حرکت آسانسور مینیاتوری مذکور از طریق دوربین های نصب شده در ماهواره ها مورد نظارت قرار می گیرد. در صورتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - که موتور آسانسور با موفقیت بین دو ماهواره جابجا شود، عملی بودن این پروژه تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - حد زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - به اثبات می رسد.تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران

کمپانی ژاپنی «اوبایاشی» که در این پروژه با دانشگاه شیزوکا همکاری داشته راهکار خود برای ساخت آسانسور را مطرح کرده که قرار است در سال ۲۰۵۰ توریست ها را به فضا ببرد.

این کمپانی برای ساخت میله ۹۶ هزار کیلومتری آسانسور در پی استفاده از فناوری نانولوله کربن با استحکام ۲۰ برابر بیشتر از آهن است. در این طرح که پیاده سازی آن حداقل دو دهه به طول می انجامد، پایه اول آسانسور روی زمین نصب می شود.

مدیران اوبایاشی امیدوارند با استفاده از آسانسور فضایی مسافران، فضانوردان، محموله ها و حتی فضاپیماهای عازم مریخ را به فضا بفرستند. در اولین فاز پروژه ۳۰ مسافر با سرعت ۲۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ساری استان مازندران - کیلومتر بر ساعت تا ارتفاع ۳۶ هزار کیلومتری از سطح زمین بالا می روند.

ایده آسانسور فضایی نخستین بار توسط متخصص روسی به نام Konstantin Tsiolkovsky پیشنهاد شده و یک قرن پس از آن در کتاب های «آرتور سی کلارک» مطرح شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone