تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24174.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مدل مفهومی Vision Simplex مرسدس با نگاه به گذشته معرفی شد

118 سال قبل، شرکت دایملر موتور، خودرویی را به جهانیان معرفی کرد که اولین محصول تولیدی اش با نشان مرسدس تقلی می شد و به سبب ساختار خاص شاسی و نوع پیشرانه و اجزای فنی، ...

118 سال قبل، شرکت دایملر موتور، خودرویی را به جهانیان معرفی کرد که اولین محصول تولیدی اش با نشان مرسدس تقلی می شد و به سبب ساختار خاص شاسی و نوع پیشرانه و اجزای فنی، صنعت خودروسازی جهان را یک گام به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - جلو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - برد. حالا مرسدس بنز تصمیم گرفته تا برای تقدیر از این خودرو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - تاریخ ساز، یک مدل مفهومی مدرن را با نگاهی رو به گذشته روانه نمایشگاه فرانکفورت کند. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - معمولا نمونه‌های مفهومی با نگاه به آینده، از پیچیدگی خاصی برخوردارند اما مرسدس بنز اخیرا خودروی Vision Mercedes Simplex را رونمایی کرد که به مدل Mercedes - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - 35 PS متعلق به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - سال 1901 برمی‌گردد. اما منهای ظاهر قرن نوزدهمی، دیزاین برخی قسمت ها مانند صفحه نمایش سه بعدی آن جالب توجه است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان
طی روزهای اخیر و در جریان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت آلمان طرح‌های مفهومی متعددی از خودروهای گوناگون به حاضران معرفی شد که اکثر آن‌ها خودروهای تمام الکتریکی، آینده محور و مبتنی بر تکنولوژی‌های مدرن بودند. اما خودروی Vision Mercedes Simplex به کلی با چنین ویژگی‌هایی بیگانه بوده و محصولی به شمار می‌رود که تنها برای یادآوری گذشته طراحی شده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

این خودرو، از مرسدس 35 PS الهام گرفته شده است که از سال 1901 در منطقه نیس فرانسه مسابقه می‌داد، جایی که هم اکنون یکی از مراکز طراحی و توسعه مرسدس قرار گرفته است. مدیران این واحد تصمیم گرفته اند تا به پاس پیروزی های PS 35 در مسابقات سال 1901، مفهومی تازه خود را با الگویی مشابه طراحی کنند.
‏Vision Mercedes Simplex از هر جهت به نمونه کلاسیک شباهت دارد، البته به جای رادیاتور فلزی مدل اولیه، حالا با یک نمایشگر عمودی بزرگ طرف هستیم، چرا که یک خودرو مفهومی برقی، طبیعتا نیازی به یک رادیاتور عظیم الجثه ندارد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان
رادیاتور این خودرو قاب رزگلد دارد که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - به جلوپنجره‌ی برنزی مدل تاریخی مرسدس بنز اشاره می‌کند و البته سایر اجزای فنی نیز جای خود را به تکنولوژی های دیجیتالی و برقی با طراحی مینیمال داده اند، تا از حرکت مرسدس بنز به سمت جهان آینده روایت کنند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

شیشه‌ جلو خودرو همانند مدل کلاسیک حذف و لامپ‌های باریک به ‌صورت افقی در قسمت عقب جاسازی شده‌ است و کیفی چرمی به‌ جای صندوق عقب، انتهای خودرو را تزیین می‌کند.
کل فضای داخل کابین ادای احترام به خودرو مسابقه‌ای سیمپلکس است. طراحی ستون فرمان و کلیدهای داشبورد ظاهرا هم از طراحی موتورسیکلت و هم قایق الهام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - می‌گیرد. تضاد شدیدی بین رنگ سیاه‌ و‌ سفید و بخش‌های داخلی به رنگ آبی ایجاد شده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

طبیعتا خودروی Vision Mercedes Simplex شانسی برای ورود به خط تولید ندارد و تنها یادبودی از گذشته فاخر کمپانی سازنده برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - ورود به دنیای پرشور و حال آینده است که البته مانند همیشه با نوآوری های شگرف ستاره - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - نقره ای ژرمن ها همراه خواهد بود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone