🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26951.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بلد در برابر ویز؛ نگاهی مقایسه ای به دو اپلیکیشن مسیریاب [تماشا کنید]

کمتر از دو سال پیش اگر فردی بحث رقابت مسیریاب‌های ایرانی با نمونه‌های خارجی را مطرح می‌کرد، در محترمانه‌ترین حالت جدی گرفته نمی‌شد. اما امروز شرایط به کل دگرگون شده و حالا بخشی از همان ...

کمتر از دو سال پیش اگر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - فردی بحث رقابت مسیریاب‌های ایرانی با نمونه‌های خارجی را مطرح می‌کرد، در محترمانه‌ترین حالت جدی گرفته نمی‌شد. اما - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - امروز شرایط - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - به کل دگرگون شده و حالا بخشی از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - همان مردم سرسخت و منتقد، مسیریاب‌های ایرانی را در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - گوشی‌های خود نصب کرده‌اند.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش در مقاله‌ای مفصل به بررسی و مقایسه مسیریاب نشان و ویز پرداخته و از ویژگی‌های مشترک این دو سخن گفتیم و در پاره‌‌ای از موارد با هم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - دیدیم که مسیریاب ایرانی می‌تواند نسبت به رقیب خارجی برتری‌هایی هم داشته باشد.

اما حالا و در این مقاله قصد داریم نگاهی مقایسه‌ای به نقشه و مسیریاب بلد و ویز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - داشته باشیم و در شرایطی یکسان، عملکرد دو اپلیکیشن برای تسهیل کار رانندگان در عبور از گره‌های ترافیکی و انتخاب مقصد درست را بسنجیم.

آیا دسترسی به دیتابیس‌های بومی در بلد آنقدر مؤثر بوده که به جایگزینی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - آن با ویز فکر کنیم؟

طبیعتا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - از نظر منطقی نمی‌توان دو اپلیکیشن را «همسنگ» یکدیگر پنداشت و ما هم در این مقاله قصد چنین کاری را نداریم چرا که ویز با سابقه حضور سیزده ساله و سیستم بی‌نظیر کراودسورسینگ و پشتیبانی مالی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - گوگل، حتی همین حالا نسبت به بسیاری از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - مسیریاب‌های خارجی برتری دارد. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - اما روند پیشرفت بلد طی مدت کوتاهی که از عرضه‌اش گذشته، آنقدر قابل توجه بوده که بتوان بعضی قابلیت‌هایش در مسیریابی را با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - ویز مقایسه کرد.

هدف این مقاله بیشتر تمرکز روی قابلیت‌های ضروری مسیریابی و پرداخت به امکاناتی در نمونه بومی است که می‌توانند به اندازه امکانات مشابه در مسیریاب‌های خارجی برای کاربران کاربرد داشته باشند. و در نهایت رسیدن به پاسخ این سؤال که آیا دسترسی به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - دیتابیس‌های بومی در مسیریاب بلد، به عنوان برگ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - برنده اپلیکیشن، آنقدر مؤثر بوده که بتوانیم به جایگزینی آن با مسیریاب ویز فکر کنیم؟

در ادامه بررسی خواهیم کرد.

ظاهر و رابط کاربری

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
نمایی مقایسه‌ای از نقشه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - ویز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - و بلد.

طبیعی است که مسیریاب ویز پس از سیزده سال فعالیت و آزمون و خطاهای بسیار، امروز در پایدارترین شکل و شمایل به کاربران ارائه شود. تجربه ارزشمندی که توسعه‌دهندگانش طی یک دهه گذشته بدست آورده‌اند، در ایجاد یک هویت بصری منحصر به فرد به ثمر نشسته به طوری که چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم الگوی بسیاری از اپلیکیشن‌های نقشه و مسیریاب کنونی بوده؛ حتی گوگل که در اصل مالک این اپلیکیشن بوده و از قابلیت‌هایش در مسیریاب گوگل مپس الگوبرداری می‌کند.

ویز حداکثر جزئیات روی نقشه را به طور زنده به نمایش می‌گذارد

ویز حداکثر جزئیات روی نقشه را به طور زنده به نمایش می‌گذارد. ترکیب رنگی غالب آبی فیروزه‌ای-خاکستری روشن بخش اعظم صفحه را در بر گرفته و به کارگیری این ترکیب ملایم سبب شده که هنگام کار در چنین محیط پرجزئیاتی حس سردرگمی و حواس‌پرتی به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - شما دست ندهد. از نقش مؤثر انیمیشن‌های نرم و روان هم نمی‌توان غافل شد که نه فقط پویایی و طراوت را به محیط کاربری تزریق کرده‌اند بلکه در برخی عملکردهای فنی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - اپلیکیشن (به طور مثال تغییرات ناگهانی مسیر) تأثیر مثبت خود را به وضوح به نمایش می‌گذارند.

با این ثبات، شاید کمتر کسی متوجه نقطه ضعفی در محیط کاربری ویز شود، اما حداقل در یک مورد برتری مسیریاب بلد کاملا عیان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - می‌شود و آن استفاده از فونت مناسب‌تر فارسی است. اگر چه ویز در نسخه‌های اخیر خود تلاش خوبی برای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بهبود نوشته‌های فارسی انجام داده اما باز هم از منظر ظاهری زیبایی فونت فارسی به کار رفته در مسیریاب بلد را ندارد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
منوی کشویی ویز و بلد در کنار هم. ویز ساختار پخته‌ و کاربردی‌تری دارد.

در نظر اول ممکن است «فونت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بهتر» برایتان جنبه زینتی داشته باشد، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - اما وقتی پوسته ظاهری را کنار زده و وارد فرآیند مسیریابی شویم، خواهیم دید که فونت بهتر به نظم بیشتر انجامیده و به مسیریابی کمک شایانی می‌کند. مورد بعد این که مسیریاب بلد با در اختیار داشتن مزیت دسترسی به دیتابیس‌های داخلی، اطلاعات کامل‌تری از نقشه در قیاس با ویز به نمایش می‌گذارد.

این که در حین مسیریابی تراکم بیشتری از POI ها روی نقشه (اماکن دولتی، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - مساجد، فروشگاه‌ها، پمپ بنزین‌ها، ایستگاه مترو و ...) در مقایسه با ویز ببینید، یک مزیت به شمار می‌آید. تمرکز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - ویز در اصل روی قابلیت‌های مسیریابی است اما بلد در عین مسیریابی روی امکانات - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - نقشه متمایل شده این یک مزیت برای محصول ایرانی به شمار می‌آید. نکته بعد این که با زوم بیشتر روی نقشه مسیریاب بلد حتی «شماره پلاک» ساختمان‌ها (فعلا در تهران) را هم به نمایش می‌گذارد که چنین خصوصیتی در ویز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - هم دیده نمی‌شود.

در بلد POI های بیشتری روی نقشه می‌بینید

مسیریاب بلد رابط کاربری ساده‌ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - و خلوتی دارد که خود این موضوع را شاید بتوانیم یک نقطه قوت بدانیم. اگر چه نبود انیمیشن‌های کافی باعث شده‌اند که اپلیکیشن در نظرتان کمی خشک جلوه کند اما این مشکلی نیست که با آپدیت قابل برطرف شدن نباشد.

مسیریاب بلد از منظر رابط کاربری هنوز به پختگی کامل نرسیده چرا که با هر به‌روزرسانی تغییرات نسبتا گسترده‌ای را در رابط - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کاربری اپلیکیشن مشاهده می‌کنیم. اما این به خودی خود نکته مثبتی است چرا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - که می‌دانیم هر به‌روزرسانی، به معنای پیشرفت است و می‌توانیم آینده خوبی را برای مسیریاب ایرانی متصور باشیم.

روش‌های جستجوی مبدأ و مقصد

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
بلد در صفحه جستجو دسترسی راحت‌تری به POI ها را فراهم می‌کند.

هم بلد و هم ویز، هر دو از جستجوی صوتی گوگل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بهره می‌برند. بنابراین منطقی است که شاهد تفاوت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - فاحشی در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - عملکرد جستجوی صوتی دو اپلیکیشن نباشیم. پس از جستجوی صوتی فارسی، هر دو اپلیکیشن فهرستی از نتایج با میزان فاصله‌شان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - از شما را به نمایش می‌گذارند که بتوانید مقصد دلخواهتان را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - انتخاب کنید.

در تستی که انجام دادیم، تفاوت را در حدی ندیدیم که بتوانیم به یکی از دو اپلیکیشن در این زمینه برتری بدهیم. اما اوضاع در مورد جستجوی دستی مقصد کمی متفاوت است. این موضوع را با جستجوی مقاصد واحد در هر دو اپلیکیشن مورد مقایسه قرار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - دادیم.

تفاوت فاحشی در جستجوی صوتی دو اپلیکیشن وجود ندارد

ویز نتایج جستجو را در سه تب مجزا به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - نمایش می‌گذارد که اولی نتایج کلی و دومی و سومی به ترتیب نتایج بر حسب - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - مکان و داده‌های گوگل هستند. مسیریاب بلد این دسته‌بندی تفکیک شده را ندارد.

اما از طرف دیگر عملکرد بهتر مسیریاب بلد در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - جستجوی محله‌ها و مراکز خدماتی را شاهد هستیم. به طور مثال اگر «تهرانپارس» را در ویز جستجو کنید، نقطه‌ای تصادفی در محدوده این محله را به عنوان مقصد در نظر می‌گیرد اما در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بلد می‌توانید محدوده کامل این محله به شکل مرزبندی شده را شاهد باشید. مزیت دیگر بلد نیز پوشش بهتر POI هاست و این مزیتی است که فقط با نصب یک اپلیکیشن بومی بدست می‌آورید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
مکانیزم پیشنهاد مسیر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - در بلد و ویز.

هر دو اپلیکیشن در فیلد جستجو، تاریخچه جستجوهای قبلی را نمایش می‌دهند و از ویژگی مکان‌های محبوب برخوردارند. همچنین مراکز خدماتی به شکل آیکن‌های آماده در دو اپلیکیشن مشخص شده‌اند که راحت‌تر بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

بلد به لطف دسترسی به دیتابیس‌های داخلی، اطلاعات کامل‌تر و به‌روزتری از مراکز خدماتی روی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - نقشه دارد و بالطبع نتایج کارآمدتری برایتان به نمایش می‌گذارد. هر چند همیشه خیلی راحت به نتیجه دلخواهتان نمی‌رسید و فهرست نتایج جستجو می‌تواند از چیزی که هست بهتر و تکمیل‌تر شود.

اما - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - در عین حال باید تفاوت ساختاری دو اپلیکیشن را هم مد نظر داشت. ویز صرفا یک مسیریاب است اما بلد طوری پایه‌ریزی شده که به غیر مسیریابی بتواند به عنوان نقشه هم کاربرد داشته باشد که این موضوع در آینده به یکی از برگ‌های برنده این محصول بومی تبدیل خواهد شد.

عملکرد مسیریابی 

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
ویز جزئیات بیشتری در مسیریابی زنده به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - نمایش می‌گذارد، اما - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بلد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - هم دقت قابل قبولی در کار خود دارد.

تخمین زمانی با دقت بالا و تعویض ناگهانی مسیر بسته به تغییرات ترافیک، دو خصوصیت ممتاز اپلیکیشن ویز هستند که میلیون‌ها کاربر را به سمت آن کشانده‌اند و باعث - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - شده‌اند همیشه بتوانید به پیشنهادات آن اعتماد داشته باشید.

مسیریاب بلد هم کوشیده که با استفاده از منابع داخلی، در مسیریابی عملکرد خوبی از خود به نمایش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بگذارد و اکثر مواقع در این کار عملکرد موفقیت‌آمیزی دارد. مضاف بر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - این که امکاناتی در بلد هست که در ویز هم به آن‌ها دسترسی ندارید.

از مزایای بلد مسیریابی بر اساس طرح ترافیک اصلی و طرح کاهش آلودگی هواست

مهم‌ترین نکته برای شهروندان تهرانی، مسیریابی بر اساس طرح ترافیک اصلی و مسیریابی بر اساس طرح کاهش آلودگی هواست. پیشنهادات ویز در مسیریابی طرح‌های ممنوعیت تردد را در نظر نمی‌گیرد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - اما این نکته در مسیریاب ایرانی رعایت شده که خود یک مزیت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - به شمار می‌آید و عملکرد دقیقی هم دارد.

درست مثل ویز، بلد هم در حین مسیریابی می‌تواند به حالت شب سوییچ شود تا در نور کم راحت‌تر قادر به کار کردن در آن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - باشید. در حین حرکت هم وارد حالت رانندگی می‌شوید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - که نقشه را به شکل سه‌بعدی به نمایش می‌گذارد تا وقت تغییر مسیر را از دست ندهید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
تفاوت‌های شخصی‌سازی صدا در ویز و بلد.

با این وجود بلد در تغییر ناگهانی مسیر و آپدیت وضعیت ترافیکی، هنوز به اندازه ویز سریع نیست و حرکت خشک فلش مسیریابی روی نقشه حس پویایی و زنده بودن مسیریابی همانند ویز را در شما ایجاد نمی‌کند. این موضوع با راهنمای صوتی اپلیکیشن به میزان اندکی جبران شده است.

بلد در تغییر ناگهانی مسیر و آپدیت وضعیت ترافیکی، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - هنوز به اندازه ویز سریع نیست

بلد در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - آخرین نسخه به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - طور جدی روی بهبود راهنمای صوتی متمرکز بوده و از گویندگان حرفه‌ای برای این کار کمک - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - گرفته است. نتیجه راهنمایی‌های صوتی خوبی بوده که به خوبی و با همان کیفیت ویز، شما را در مسیر راهنمایی می‌کنند. البته بلد در این زمینه یک - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - برتری مهم هم دارد و آن اینکه برای انتخاب راهنمای صوتی دو گزینه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - در اختیارتان قرار می‌دهد: یکی راهنمایی خلاصه و دیگری عادی.

در حالت خلاصه راهنمایی کمتری (صرفا به چپ و راست پیچیدن) دریافت می‌کنید، اما در حالت عادی این راهنمایی جزئیات بیشتری دارد و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - اطلاعاتی مثل متراژ باقی مانده به محل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - پیچیدن و ... هم به گوشتان می‌رسد که می‌توانند در رانندگی کمک‌حال خوبی برای مسیریابی باشند. همچنین زبان ترکی هم برای نخستین بار است که به بلد اضافه شده و در آینده شاهد گویش‌های بیشتری برای راهنمای صوتی در این اپ خواهیم بود.

جمع‌سپاری در تکمیل نقشه

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
امکانات گزارش ویز و بلد تقریبا مشابه هستند.

جمع‌سپاری عنصر مهمی در توسعه اپلیکیشن‌های نقشه و مسیریاب امروزیست که در هر دو اپلیکیشن از این عنصر کمک گرفته شده؛ در ویز بیشتر و در مسیریاب ایرانی کمتر.

در هر دو اپلیکیشن می‌‌توانید اتفاقاتی مثل تصادف، حفاری یا تعمیرات در مسیر یا وجود دوربین و پلیس در مسیر را به سازندگان گزارش کنید تا در نقشه به ثبت برسند. با این وجود ویز به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - خاطر نمایش کاملا زنده و لحظه‌ای اتفاقات روی نقشه کاربردی‌تر ظاهر می‌شود.

در ویز دقیقا می‌توانید بفهمید که پانصد متر جلوتر چه اتفاقی باعث بند آمدن راه شده

در ویز به لطف ویژگی گذاشتن نظر، می‌توانید اتفاقاتی که در مسیرتان افتاده را (حتی پیش از آنکه به مقصد برسید) متوجه شده و بسته به آن مسیرتان را تغییر دهید. به عنوان مثال در ویز دقیقا می‌توانید بفهمید که پانصد متر جلوتر، چه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - اتفاقی باعث بند آمدن راه و ایجاد ترافیک شده و اگر فرصتش را داشته باشید زودتر مسیرتان را تغییر دهید. این ویژگی برگ برنده ویز در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابهش به شمار می‌آید.

اما از سوی دیگر امکانات مسیریاب بلد برای آگاهی از دوربین‌های پلیس، ترافیک - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - لحظه‌ای و حضور پلیس در منطقه هم بسیار مفید و کارآمد ظاهر می‌شوند و عملکرد قابل قبولی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - دارند. نکته مهم این که به مرور زمان، می‌توانیم شاهد پیشرفت این موضوع در مسیریاب بلد باشیم چرا که سازندگان اپلیکیشن مدتی است که کار نقشه‌برداری از سطح شهرها به کمک خودروهای نقشه‌بردار را آغاز کرده‌اند و این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - موضوع در آینده می‌تواند تأثیر مهمی بر تکمیل اطلاعات اپلیکیشن داشته باشد.

تنظیمات و گزینه‌های این بخش

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
منوی تنظیمات ویز و بلد در کنار هم.

نسخه‌های قدیمی‌تر مسیریاب بلد ضعف شدیدی در تنوع تنظیمات داشتند که خوشبختانه این نقص در نسخه‌های جدید اپلیکیشن تا حد زیادی برطرف شده. حالا به تنظیمات - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کاملی برای نمایش طرح ترافیک، شخصی‌سازی نقشه و لایه‌ها، تنظیمات دستیار صوتی و تنظیمات سیستمی دسترسی دارید و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بالاخره می‌توانید با ساخت حساب کاربری، تنظیمات اعمال - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - شده را برای استفاده‌های بعدی حفظ کنید.

در نسخه جدید حالت نقشه هنگام رانندگی (حالت روز، شب یا اتوماتیک) قابل تنظیم است و برای دستیار صوتی گزینه‌های بهتری در اختیارتان قرار گرفته که انتخاب از میان صدای دوبلورهای حرفه‌ای (در دو حالت عادی و خلاصه‌گویی) یکی از ویژگی‌های جدید و برتری‌های بلد نسبت به ویز به شمار می‌آید.

تنظیمات بلد در نسخه‌های جدید پیشرفت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - خوبی داشته است

اما از سوی دیگر در ویز دو حالت Battery Saver و شخصی‌سازی صدای راهنمای صوتی را داریم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - که در کمتر اپلیکیشن مشابهی دیده می‌شود، و به طور کلی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - گزینه‌های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - شخصی‌سازی بیشتری برای اپلیکیشن در اختیار خواهید داشت.

با توجه به امکانات و پیچیدگی بیشتر ویز، داشتن تنظیمات بیشتر طبیعی به نظر می‌رسد. اما مسیریاب بلد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - با همین سطح از امکانات، تنظیمات قابل قبولی ارائه کرده که نیازهای اساسی‌تان از یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب را تأمین می‌کنند.

عملکرد در حالت آفلاین

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان
ویژگی دانلود نقشه آفلاین در بلد.

در ویز اگر نقشه‌ها را در حالت آنلاین دانلود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کرده باشید، می‌توانید در صورت قطعی نت همچنان با تکیه بر جی پی اس به مسیریابی خود ادامه بدهید. این موضوع برای مسیریاب بلد هم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - مصداق دارد و جالب این که بر خلاف مسیریاب‌های ایرانی رقیب، در حالت آفلاین از حالت رانندگی و نقشه سه‌بعدی هم خارج نمی‌شود.

بلد مسیریابی آفلاین را به صورت «درون شهری» و در تمام استان‌ها به شما ارائه می‌کند. اما به طور ویژه، امکان مسیریابی آفلاین بین استان‌های تهران و البرز به دلیل تردد بیشتر در این مسیر را هم خواهید داشت.

اما ویژگی نقشه آفلاین بلد هم به شما اجازه می‌دهد که نقشه سی و یک استان کشور را دانلود کنید تا برای استفاده‌های بعدی جهت نمایش جزئیات نقشه (مثل نام خیابان‌ها و کوچه‌ها و ...) احتیاجی به اینترنت نداشته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - باشید. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - این موضوع که بلد به غیر از مسیریابی تلاش کرده که یک اپلیکیشن «نقشه» هم باشد واقعا قابل تحسین است.

مصرف حافظه و انرژی باتری

برای مقایسه ویز و بلد، یک مقصد واحد در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بودیم و هر دو را به طور همزمان اجرا می‌کردیم. نتایجی که بدست آمد، از عملکرد تقریبا نزدیک بلد به مسیریاب خارجی حکایت می‌کرد که تا این مرحله توسعه بسیار امیدوارکننده است.

همانطور که می‌دانید، ویز در حالت کلی یکی از پرمصرف‌ترین اپلیکیشن‌هاست. برای همین بوده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - که توسعه‌دهندگان حالت Battery Saver را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - برایش در نظر گرفته‌اند. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بلد اگر چه هنوز این ویژگی را ندارد اما در عین حال می‌توان گفت که مصرف باتری بهینه‌ای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - دارد، به طوری که در حین استفاده تنها سه درصد از مصرف باتری را به خود اختصاص داده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - بود.

در مورد مصرف حافظه نیز اوضاع کمی به نفع بلد بود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - چرا که در حین تست دو مسیریاب، ویز به طور میانگین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - 67 مگابایت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - از حافظه و بلد 60 مگابایت از حافظه را مصرف می‌کردند. البته مصرف کمتر حافظه در مقایسه با ویز، برای اپلیکیشن ساده‌تر بلد طبیعی به نظر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - می‌رسد اما در هر صورت به این معناست که با مسیریاب بهینه‌سازی شده‌ای سر و کار دارید.

جمع‌بندی و حرف‌ پایانی

برای جمع‌بندی باید گفت که بلد با توجه به زمان کوتاهی که از آغاز به کارش گذشته، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - سیر صعودی خوبی را تجربه کرده و با هر به‌روزرسانی نقص‌های نسخه‌های پیشین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - را برطرف می‌کند و در مسیر تکامل گام بر‌می‌دارد.

همانطور که در مقدمه مطلب هم گفتیم، هدف از این مقاله همسنگ پنداشتن دو اپلیکیشن نیست بلکه پرداخت به قابلیت‌هایی است که می‌توانند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - در مسیریاب ایرانی کیفیت و کاربرد قابلیت‌های مشابه در مسیریاب خارجی را داشته باشند که در بعضی موارد حتی برتری نسبی آن‌ها را هم مشاهده کردیم.

مسیریاب‌های بومی برای پیشرفت نیازمند دریافت بازخورد و تعامل کاربران هستند

نکته مهم اینجاست که مسیریاب بلد و عمدتا مسیریاب‌های بومی برای پیشرفت، ضمن تلاش توسعه‌دهنده نیازمند دریافت بازخورد و تعامل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - کاربران هستند تا بتوانند دیتابیس‌های خود را تکمیل کرده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - و خدمات با کیفیت‌تری را در اختیار کاربران خود بگذارند. بنابراین هر چقدر بیشتر از آن استفاده کنید و ضعف‌هایش را گزارش دهید، به سرعت پیشرفت آن بیشتر کمک خواهید کرد.

طبیعتا رسیدن به سطح - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - ویز نیازمند سال‌ها تلاش است، اما باید گفت که تیم سازنده بلد تا این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - لحظه برای دستیابی به این هدف گام‌های بزرگی برداشته که دسترسی بهتر به امکانات بومی برگ برنده‌اش بوده‌اند. با این رویکرد، می‌توان آینده خوبی را برای این اپلیکیشن تصور کرد. همه چیز به این موضوع بستگی دارد که چقدر در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - میان مردم فراگیر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کنگاور استان کردستان - شود.

نظر شما چیست؟ با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone