🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44651.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپ استور iOS 11 از طراحی متفاوتی نسبت به نسخه فعلی بهره می برد؛ شباهت هرچه بیشتر به اپل موزیک

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اپل تا به این لحظه پر بوده از اخبار مهمی که سبب می شوند امسال و سال آتی را بازه زمانی بسیار خوبی برای دارندگان دیوایس های این کمپانی تلقی کنیم. ...

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اپل تا به این لحظه پر بوده از اخبار مهمی که سبب می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوند امسال و سال آتی را بازه زمانی بسیار خوبی برای دارندگان دیوایس های این کمپانی تلقی کنیم. بعد از رونمایی از قابلیت های تازه سیستم های عامل watchOS و iOS، حالا اپل می گوید که در صدد اعمال تغییراتی در اپ استور خود برآمده و در تلاش است تا بعد از مدت ها، طراحی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن را دستخوش تغییر کند.

فیلر شیلر، مدیر واحد مارکتینگ این کمپانی در بخشی از سخنان خود هنگامی که روی استیج - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنفرانس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار داشت گفت: «ما می خواهیم کاملاً اپ استور را بازطراحی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنیم. یک اپ استور کاملاً جدید. واقعاً زیباست.» شیلر در میان سخنان خود، تصاویری چند از این طراحی جدید به نمایش در آورد که شباهت بسیاری به اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Apple Music دارند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تب هایی در این طراحی جدید به چشم می خورند که موضوعاتی مانند «امروز»، «بازی ها»، «اپلیکیشن ها»، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «به روزرسانی ها» و «جستجو» را شامل می شوند.

صفحه هر اپلیکیشن در استور تازه اپل، شامل اطلاعات درباره اپلیکیشن، اسکرین شات ها، ویدیوها و دکمه ای برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خرید خواهد بود و از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این نظر تفاوتی با اپ استور فعلی وجود ندارد. در نهایت این استور شامل بخش هایی برای آشنایی با «بازی روز»، «اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روز» و موضوعاتی از این دست خواهد بود که بهترین اپلیکیشن های موجود برای دانلود را به به کاربران پیشهاد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می دهد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone