🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41700.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

با انتشار نسخه 12.7 آیتونز دسترسی به اپ استور iOS در آن قطع شده است

همزمان با مراسم رونمایی از آيفون های جدید، نرم افزار آیتونز اپل به روز رسانی جدیدی در پلتفرم های ویندوز و مک دریافت کرد. در به روز رسانی نسخه 12.7 بهینه سازی های متعددی انجام ...

همزمان با مراسم رونمایی از آیفون های جدید، نرم افزار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آیتونز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل به روز رسانی جدیدی در پلتفرم های ویندوز و مک دریافت کرد. در به روز رسانی نسخه 12.7 بهینه سازی های متعددی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - انجام گرفته و بعضی بخش ها دستخوش تغییرات ریز و درشتی شده اند، اما اپل در کمال تعجب دسترسی کاربران به اپ استور iOS را هم قطع کرده است.

مطابق توضیحات صفحه پشتیبانی اپل، تمرکز بیشتر بر «موزیک، فیلم، سریال، پادکست و کتاب صوتی» در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آیتونز به آن معناست که از این پس برای مدیریت اپلیکیشن های iOS می بایست کار را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مستقیما - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در آیفون و آیپد یا آیپادتان انجام بدهید.

اما به جز قطع دسترسی به اپ استور، تغییرات دیگری هم در آیتونز جدید اتفاق افتاده. آیتونز 12.7 امکان همگام سازی با دیوایس های مبتنی بر iOS 11 را برای کاربران ممکن کرده، همچنین مشترکین سرویس اپل موزیک هم می توانند از طریق آن به اشتراک گذاری موسیقی اقدام نمایند.

از دیگر تغییرات جدید نرم افزار می توان دسترسی به محتوای iTunes U و انتقال ایستگاه های رادیویی اینترنتی به کتابخانه موزیک اشاره کرد. همچنین اپل امکان دانلود مجدد رینگتون ها را هم از آیتونز جدید برداشته که ظاهرا در کنار قطع دسترسی به اپ استور، یکی از اقدامات کمپانی برای کاستن از حجم و پیچیدگی نرم افزار آیتونز بوده است.

البته اپل اعلام کرده که در صورت نیاز به بازیابی یک رینگتون یا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپلیکیشنی که دیگر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در دسترس تان نیست، همچنان می توانید با اتصال دیوایس از طریق کابل USB به رایانه این کار را انجام بدهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوروش نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم شما طرفای شهرک مشاغل فنی اسلام آباد غرب سرویس کار ظرفشویی تکنوگاز دارید.
پاسخ: بله در شهرک مشاغل فنی شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone