🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41715.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کداک دوربین چاپ فوری Printomatic را معرفی کرد

در دورانی که دوربین های دیجیتال و تلفن های دوربین دار هنوز فراگیر نشده بودند، استفاده از دوربین های آنالوگ و فرآیند زمانبر چاپ عکس ها باعث شده بود بسیاری از مردم با صرف نظر ...

در دورانی که دوربین های دیجیتال و تلفن های دوربین دار هنوز فراگیر نشده بودند، استفاده از دوربین های آنالوگ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و فرآیند زمانبر چاپ عکس ها باعث شده بود بسیاری از مردم با صرف نظر از کیفیت، به سراغ دوربین های چاپ فوری بروند که تصاویر را در لحظه روی کاغذ چاپ می کنند.

اما امروزه فناوری مورد بحث کاربردی نیست و بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی داشته، و کمپانی های محدودی به ساخت دوربین های چاپ فوری مشغولند که «کداک» یکی از آنهاست.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

محصول جدید شرکت مورد بحث با نام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - «Printomatic»، در واقع یک دوربین دیجیتال 10 مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بوده که می تواند تصاویر ثبت شده را روی کارت حافظه Micro SD ذخیره کند.

دوربین جدید کداک از فناوری ZINK استفاده می کند

البته ویژگی اصلی این دوربین (همان طور که از اسمش پیداست) توانایی چاپ فوری عکس ها با ابعاد 2 در 3 اینچ بوده که با استفاده از فناوری کاغذهای «ZINK» - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ممکن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده است. تکنولوژی مذکور نوعی کاغذ حرارتی مخصوص است که بدون نیاز به جوهر، رنگ ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را با دقت و کیفیت بالا ایجاد کرده و در نهایت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عکس چاپ شده را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیتعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیتعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که Printomatic - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از طراحی مینیمالی برخوردار بوده و به درگاه کارت حافظه، دکمه تنظیم حالت عکاسی، نشانگر باتری (باتری قابل شارژ) و فلش مجهز شده است.

گفتنی است دوربین چاپ فوری کداک در دو رنگ زرد و خاکستری، با 10 عدد کاغذ ZINK به مبلغ 70 دلار فروخته می شود که قیمت هر بسته 50 تایی کاغذ اضافی آن 20 دلار خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیتعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone