🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41717.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سونی دوربین سوپرزوم RX10 IV را با سرعت عکسبرداری خیره کننده معرفی کرد

سونی امروز محصول جدیدی را به جمع خانواده دوربین های سوپرزوم خودش اضافه کرد. این محصول 1700 دلاری که RX10 IV نام دارد، نسبت به نسل قبلی از نظر توانایی بزرگنمایی تغییری نکرده و همچنان ...

سونی امروز محصول جدیدی را به جمع خانواده دوربین های سوپرزوم خودش اضافه کرد. این محصول 1700 دلاری که RX10 IV نام دارد، نسبت به نسل قبلی از نظر توانایی بزرگنمایی تغییری نکرده و همچنان به لنز 600-24 میلیمتری f/2.4-4 مجهز است که زوم 25 برابری و - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - لرزشگیر اپتیکال را فراهم می - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سازد.

تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

بزرگ ترین تفاوت این دستگاه نسبت به مدل RX10 III در سرعت فوق العاده ثبت تصاویر پی در پی است. این دوربین از حسگر تصویر 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS همراه با پردازشگر تصویر - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فوق سریع Bionz X بهره می گیرد.

تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

به لطف این سخت افزار قدرتمند، دوربین RX10 IV می تواند با سرعت خارق العاده 24 فریم بر ثانیه همراه با قابلیت های فوکوس خودکار و اکسپوژر خودکار عکسبرداری کند، ضمن اینکه تا 249 تصویر را در بافر خود نگه می دارد. برای اینکه تصوری از این سرعت در ذهن داشته باشید، می توانید - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ویدیوی زیر را تماشا کنید:

جالب است بدانید نسل قبلی توانایی ثبت - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حداکثر 14 فریم بر ثانیه در حالت عادی و 5 فریم بر ثانیه با فعال بودن فوکوس - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خودکار را داشت.

تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

بدنه بزرگ RX10 IV مزایای دیگری - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را هم علاوه بر بزرگنمایی قابل توجه در خود جای داده است. مثلاً این دستگاه به فوکوس خودکار 315 نقطه ای همراه - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با تشخیص فاز مجهز شده که می تواند در 0.03 ثانیه عملیات فوکوس را انجام دهد. نمایشگر 1.44 میلیون نقطه ای و 3 اینچی هم برای نخستین بار در سری RX سونی از نوع لمسی انتخاب شده است.

تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

دوربین RX10 IV سونی از نظر توانایی فیلمبرداری هم کم نمی گذارد و ویدیوهای 4K را با نرخ 24 و 30 فریم بر ثانیه و ویدیوهای تمام اچ دی را با نرخ حداکثر 120 فریم بر ثانیه ضبط می کند. قابلیت تصویربرداری سوپر اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه هم در این دوربین فراهم شده - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است.

تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

دوربین سوپرزوم به درد همه نمی خورد و کاربران خاص خودش را دارد، به خصوص افرادی که همراه داشتن لنزهای متعدد برای شرایط مختلف را بر نمی تابند. با این حال، شاید قیمت نسبتاً - تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بالای 1700 دلاری، حتی با وجود ویژگی های شاخص در RX10 IV، مانع بزرگی سر راه علاقه مندان باشد.

در ادامه تصاویر بیشتری از این دوربین را مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone