🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41685.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آمریکایی منفور، مارتین شکرلی یک راست به زندان رفت

مارتین شکرلی که در آمریکا به «داداش دارویی» شهرت دارد، همان شخصی است که داروی 13.5 دلاری را به مردم 750 دلار فروخت. او همان کسی است که از منابع شرکتی که قبلا در آن ...

مارتین شکرلی که در آمریکا به «داداش دارویی» شهرت دارد، همان شخصی است که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - داروی 13.5 دلاری را به مردم 750 دلار فروخت. او همان کسی است که از منابع شرکتی که قبلا در آن کار می کرد استفاده کرده بود تا خود را بالا بکشد، صرف نظر از ضرری که به باقی سهامداران وارد می کند. او همچنین کسی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است که دامین با نام خبرنگارانی که علیه او گزارش تهیه کرده اند خریده و در دامینی با نام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن ها، تحقیرشان کرده و قیمت گزافی هم برای فروش دامین به خبرنگاران پیشنهاد داده.

در دادگاهی که ساعاتی پیش برگزار شد، شکرلی «خطری برای جامعه» خوانده شد و از همین سو وثیقه 5 میلیون دلاری وی باطل شد و او یک راست به زندان رفت.

وی ماه گذشته به جرم کلاه برداری به زندان محکوم شد اما با وثیقه ای 5 میلیون دلاری آزاد بود. اما بازگشت شکرلی به دادگاه داستان جالبی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارد. او چند روز پیش در پست فیسبوکی خود از تمامی دنبال کنندگانش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - درخواست کرد که در ازای 5 هزار دلار جایزه، یک تار مو از هیلاری کلینتون را به او تحویل دهند.

قاضی نیویورکی، کیو ماتسوموتو این اقدام شکرلی را «فراخوان برای حمله» به کلینتون اعلام کرد و رای دادگاه نیز مشخص شد. البته شکرلی بعدا از دادگاه و قاضی بابت پست فیسبوکی خود عذرخواهی کرد و در نامه اش این اقدام را تلاشی نادرست در زمینه شوخی اعلام کرد.

اگر اطلاعات زیادی در مورد شکرلی ندارید، توصیه می کنیم که گزارش «مارتین شکرلی، منفورترین فرد آمریکایی کیست؟» را که خلاصه ای از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اقدامات عجیب او در آن آمده است را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone