🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41712.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر ثبت شده با آیفون های جدید اپل

همان طور که می دانید اپل دیشب از سه مدل آیفون جدید با نام های آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد که دو مدل آخر به عنوان نسخه های به روز ...

همان طور که می - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دانید اپل دیشب از سه مدل آیفون جدید با نام های آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد که دو مدل آخر به عنوان نسخه های به روز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به بازار معرفی شده اند.

در میان امکانات و ویژگی های معرفی شده، توانایی های دوربین موبایل های جدید یکی از نقاط مورد تأکید کمپانی بود که به عنوان مثال برای آیفون X با دوربین دوگانه عمودی، سنسورهای 12 مگاپیکسلی و قابلیت هایی مانند «Portrait Mode» نوید امکانات تصویربرداری خوبی را به مشتریان می دهد.

همچنین بنا بر اظهارات اپل، سنسورهای موجود در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کاملاً جدید هستند و علاوه بر ارتقاء عملکرد، هر سه آیفون جدید قابلیت فیلم برداری 1080p با نرخ 240 فریم بر ثانیه را نیز خواهند داشت.

حال پس از معرفی محصولات و اعلام مشخصات فنی، نخستین تصاویر ثبت شده با آیفون های جدید منتشر شده که از شما دعوت می - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنیم در ادامه آنها را مشاهده کنید:

آیفون X

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

آیفون 8 و 8 پلاس

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone