🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41698.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

7 برتری آیفون X نسبت به نسخه های 8 و 8 پلاس

در 21 شهریور ماه اپل از آیفون های جدید 8، 8 پلاس رونمایی کرد؛ در کنار این دو، مدل X نیز معرفی شد که نسبت به دو برادر دیگر خود گران تر بوده و پرچمدار ...

در 21 شهریور ماه اپل از آیفون های جدید 8، 8 پلاس رونمایی کرد؛ در کنار این دو، مدل X نیز معرفی شد که نسبت به دو برادر دیگر خود گران تر بوده و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پرچمدار کوپرتینویی ها محسوب می گردد و البته قابلیت های اضافه تری را نیز در اختیار کاربر خود قرار می دهد. در ادامه 7 برتری آیفون - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - X نسبت به دو مدل 8 و 8 پلاس را بررسی خواهیم کرد:

نمایشگر هر سه اسمارت فون جدید از دالبی ویژن و نسخه دهم HDR پشتیبانی می کنند؛ ولی تنها آیفون X از HDR پشتیبانی می نماید. همچنین نمایشگر این موبایل، از فناوری OLED بهره برده که نسبت به LCD دو مدل دیگر، عمق رنگ مشکی بیشتر و مصرف باتری بهینه تری دارد.

مصرف - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - باتری بهینه تر

بر اساس اعلام اپل عمر باتری مدل X، نسبت به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دو مدل دیگر بهتر خواهد بود. در تست ترکیبی شامل مرور اینترنت، پخش ویدیو، موسیقی و مکالمه ، باتری پرچمدار اپل در نهایت 2 ساعت بیشتر از آیفون 7 دوام می آورد و در اکثر موارد این تست نیز، نسبت به آیفون 8، عمر باتری بهتری دارد؛ در حالی که از این لحاظ تقریباً با 8 پلاس برابر است.

لرزشگیر دوربین دوگانه

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

بر خلاف آیفون 8 که تنها یک دوربین در عقب خود دارد، دو مدل دیگر از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دوربین دوگانه اصلی با ترکیب یک لنز واید و یک لنز - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تله فوتو بهره می برند؛ اما در هر دو دوربین مدل X لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) تعبیه شده؛ در حالی که در 8 پلاس تنها دوربین با لنز واید، دارای لرزشگیر است. از سوی دیگر گشودگی دهانه لنز تله آیفون X برابر با f2.4 و در آیفون 8 پلاس این مقدار برابر 2.8 است.

قابلیت Face ID

پرچمدار امسال اپل از نمایشگر بزرگتری بهره می برد که دیگر جایی برای تعبیه کلید هوم باقی نگذاشته؛ لذا در این اسمارت فون خبری از سنسور اثر انگشت نیست و حالا قرار است وظیفه بازگشایی قفل صفحه به فناوری تشخیص چهره یا «Face ID» سپرده شود.

قابلیت عکس برداری در حالت پرتره توسط دوربین جلویی

قابلیت پرتره که قبل از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این در تلفن های هوشمند سال پیش اپل ارائه شده بود و فقط محدود به دوربین های اصلی می شد، حالا به دوربین جلویی آیفون X نیز آمده. به لطف این قابلیت امکان محو کردن پس زمینه تصویر فراهم می گردد.

قابلیت عکس برداری در حالت Portrait Lighting توسط دوربین جلویی

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به لطف این قابلیت، سوژه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تصویر از محیط اطراف جدا شده و نور بیشتری روی آن اعمال می گردد که در نهایت، یک تصویر خاص با تمرکز بر موضوع اصلی پدید خواهد آمد. استفاده از این قابلیت قبلاً تنها با دوربین های اصلی موبایل های اپل ممکن بود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ولی حالا با دوربین جلوی آیفون X نیز می توان چنین تصاویری را ثبت نمود.

اموجی های متحرک

دوربین جلوی آیفون X حالت های بیش از 50 عضله صورت کاربر را بررسی نموده و از اطلاعات به دست آمده، برای نمایش اموجی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های انیمیشنی استفاده می کند. این قابلیت قرار است به صورت مستقیم از طریق اپلیکیشن Messages در سیستم عامل iOS 11 در دسترس باشد و کاربر به کمک آن بتواند به صورت آنی، حالات - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چهره خود را به شکل اموجی در بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرخاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر یک سوالی دارم تعمیرگاه شما سمت جهاد عجب شیر سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در جهاد شهر عجب شیر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone