🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41682.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نخستین موبایل اندروید وان HTC در راه است

در حالی که به نظر می رسید پروژه اندروید وان گوگل به آخر خط رسیده، حالا معرفی موبایل Mi A1 شیائومی با رام اندروید وان و انتشار گزارشاتی درباره تولید موبایل مجهز به این رام ...

در حالی که به نظر می رسید پروژه اندروید وان گوگل به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آخر خط رسیده، حالا معرفی موبایل Mi A1 شیائومی با رام اندروید وان و انتشار گزارشاتی درباره تولید موبایل مجهز به این رام در شرکت های دیگر امیدها را در اینباره زنده کرد.

امروز یکی از توسعه دهندگان رام های سفارشی گزارش داده که HTC موبایل مجهز به اندروید وان خود را خواهد ساخت که به قابلیت هایی از جمله اج سنس، Zoe و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - HTC Camera نیز مجهز باشد.

«ایوان بلس» که او هم یکی از منابع معتبر است این خبر را تائید و در کنار آن تصویری از موبایل «Ocean Life» با رابط کاربری HTC Sense را منتشر کرد. همانگونه که قبلا در دیجیاتو گفتیم Ocean Life همان «HTC U11 Life» است که به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD، دوربین 16 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 630 مجهز بوده و در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

بر این اساس به نظر می رسد نخستین موبایل اندروید وان HTC نسخه دیگری از U11 Life باشد. این در حالی است که Mi A1 شیائومی نیز مدل اصلاح شده Mi 5X بود و موتورولا نیز احتمالا همین مسیر را با Moto X4 طی خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اطلاعات دقیقی درباره تاریخ عرضه و قیمت موبایل اندروید وان HTC ارائه نشده اما Moto X4 قرار است با قیمت 400 دلار به بازار عرضه شود.

گفتنی است اندروید وان نسخه خالصی از اندروید است که هدف از توسعه‌ی آن رقم‌زدن تجربه‌ ای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مشابه موبایل های پرچمدار در تلفن های همراه میان رده است. گوگل با ارائه اندروید وان روی امنیت، سادگی و بروزرسانی سریع تمرکز کرده و این دقیقا همان چیزی است که موبایل های میان رده و اقتصادی به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن نیاز دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone