🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41713.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گسترش مراکز خدمات پس از فروش هوآوی در سراسر کشور

پیشتر در خبرها خواندید که هوآوی برای راحت تر کردن حال کاربران ایرانی خود اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات پس از فروش مستقیم در کشور کرده. حالا این شرکت با انتشار بیانیه ای از ...

پیشتر در خبرها خواندید که هوآوی برای راحت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تر کردن حال کاربران ایرانی خود اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات پس از فروش مستقیم در کشور کرده. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حالا این شرکت با انتشار بیانیه ای از افزایش شمار این مراکز در ایران خبر داده.

از شما دعوت می کنیم متن بیانیه خبری هوآوی در این باره را از نظر بگذرانید.

شرکت هوآوی این افتخار را دارد که به‌ منظور کاهش فاصله‌ی فیزیکی و زمانی با مشتریان، اقدام به راه‌اندازی مراکز خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور کرده و  تا به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - امروز 29 مرکز خدمات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هوآوی را به بهره‌برداری رسانده است.

راهبرد شرکت هوآوی در گسترش شبکه خدماتی خود، استفاده از نیروهای بومی، اشتغال‌ زایی، آموزش و به‌روزرسانی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مداوم دانش فنی نیروها است. در حال حاضر شرکت حامی، ۷۰ درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از ۹۹٫۹ درصد را ظرف ۷۲ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ساعت انجام می‌ دهد.

۷۰ درصد تعمیرات در روز اول انجام می شوند

گفتنی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است خدمات پس از فروش موبایل و تبلت به طور انحصاری در اختیار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شرکت حامی است و مراکز فعال این شرکت از زمان راه‌ اندازی تاکنون به‌ طور میانگین ماهانه به بیش از سه‌ هزار نفر از مصرف‌ کنندگان این برند خدمات ارائه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده‌ اند.

گسترش ‍شبکه خدمات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پس از فروش جهت دسترسی راحت مشتریان به نزدیک ‌ترین مرکز خدمات تخصصی هوآوی و همچنین افزایش سرعت در ارائه خدمات، به‌عنوان دو استراتژی اصلی برند هوآوی تعیین شده است و ما تلاش می‌ کنیم با استفاده از تمامی امکانات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شرکت حامی را در رسیدن به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این اهداف پشتیبانی کنیم.

شرکت حامی یک شرکت پیشرو و مستقل است که بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، تنها به ارائه خدمات پس از فروش به‌طور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تخصصی و متمرکز می‌پردازد تا عادلانه‌ ترین سرویس را به مشتریان خود ارائه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کند. این شرکت از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تیمی حرفه‌ای شامل متخصصان و کارشناسان خبره - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که تجربه کار با شرکای بین‌ المللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی مؤثر با مصرف‌کنندگان است.

طبق گفته آقای حمید شاهرخ نیا مدیر سرویس ایران شرکت هوآوی ،شرکت «حامی» رضایت مصرف‌ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌ و تاکنون بالاتر از 100 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مرکز جمع‌آوری محصول (Collection Point) در اختیار دارد که این مراکز، محصولات دارای ایراد فنی را از دورترین مناطق کشور به نزدیک ‌ترین مرکز سرویس حامی برای ارائه خدمات و تعمیرات، منتقل می‌ کنند.

حامی همچنین برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات خود، با افتخار توانسته است سرویس QRS را که شامل سرویس و خدمات سریع و جزئی است، در مراکز جمع‌آوری محصول ارائه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone