🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41711.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

امکان پاک کردن پیام ها در آخرین نسخه بتای واتس اپ رویت شد

به دنبال پیام رسان هایی چون تلگرام، وی چت و وایبر، تیم واتس اپ هم تصمیم گرفته که امکان پاکسازی کامل پیام ها را به قابلیت های اپلیکیشن خود اضافه کند. به لطف این قابلیت ...

به دنبال پیام رسان هایی چون تلگرام، وی چت و وایبر، تیم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - واتس اپ هم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تصمیم گرفته که امکان پاکسازی کامل پیام ها را به قابلیت های اپلیکیشن خود اضافه کند. به لطف این قابلیت می توانید پیش از آن که طرف مقابل پیام ارسالی شما را بخواند، آن را به طور کامل از پنجره مکالمات تان حذف نمایید.

به گزارش WABetaInfo قابلیت یادشده هنوز مراحل تست خود را در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن پشت سر می گذراند، بنابراین هنوز تمام کاربران به آن دسترسی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ندارند. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با این حال جمع محدود تسترها و اینسایدرهایی که شانس تجربه آن را داشته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اند از عملکرد خوب و بی نقص این قابلیت در پاکسازی پیام ها خبر داده اند.

قابلیت حذف پیام هنوز مراحل تست خود را در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن پشت سر می گذراند

نکته بسیار عالی در مورد حذف پیام ها اینجاست که طبق اسکرین شات های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تهیه شده توسط WABetaInfo، پیام های پاک شده در نوتیفیکیشن سنتر اندروید - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و iOS هم به نمایش در نمی آیند. گفتنی است که شایعات پیرامون امکان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حذف پیام ها در واتس اپ نخستین بار در ماه ژوئن پدیدار شدند، زمانی که جمعی از کاربران تیزبین این پیام رسان توانستند که نشانه هایی از حضور این قابلیت را در کدنویسی های واتس اپ مشاهده نمایند.

البته بد نیست این را هم بدانید که قابلیت حذف پیام ها یا Delete for everyone پیش از این در یکی از نسخه های بتای واتس اپ در ویندوزفون هم رویت شده بود، بنابراین این موضوع می تواند نشانه ای باشد برای این که به زودی در پلتفرم های iOS و اندروید نیز بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم. البته هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای آمدن این قابلیت به نسخه های پایدار واتس اپ مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوبرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر تعمیرگاه شما دور و بر خیابان صداسیما میاندوآب هم سرویس میده
پاسخ: بله در خیابان صداسیما شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone