🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41688.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تایید شد؛ گوگل پیکسل 2 در تاریخ 12 مهرماه معرفی می شود

همانطور که از تیزرهای پیشین گوگل بر می آمد، این کمپانی اخیراً تایید کرده که در تاریخ 4 اکتبر (برابر با 12 مهرماه) از اسمارت فون پیکسل 2 رونمایی خواهد کرد. کمپانی زیرمجموعه آلفابت، تیزر ...

همانطور که از تیزرهای پیشین گوگل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر می آمد، این کمپانی اخیراً تایید کرده که در تاریخ 4 اکتبر (برابر با 12 مهرماه) از اسمارت فون پیکسل 2 رونمایی خواهد کرد. کمپانی زیرمجموعه آلفابت، تیزر وب سایت تازه ای راه اندازی کرده و از مشتریان می پرسد که آیا «به تغییر موبایل تان فکر می کنید» و می گوید که اطلاعات بیشتر در تاریخ مذکور منتشر خواهد شد.

گوگل روز گذشته بیلبوردی در بوستون قرار داده بود که از عرضه پرچمدار اندرویدی نسل جدید شرکت خبر می داد. گفتنی است که موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال 2، دقیقاً در همان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تاریخی معرفی می شوند که موبایل های خانواده پیکسل معرفی شده بودند و گوگل بهانه ای برای جشن گرفتن سالگرد نخستین اسمارت فون خود دارد.

گفته می شود موبایل های پیکسل 2 و پیکسل اکس ال 2 در همکاری با دو تولیدکننده ساخته می شوند: مدل کوچکتر برعهده HTC گذاشته شده و مدل بزرگ تر اکس ال 2، توسط ال جی الکترونیکس تولید می شود. در حالی که مشخص نیست چرا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گوگل با دو کمپانی مختلف وارد همکاری شده، به نظر می رسد که دو موبایل از نظر قابلیت ها و طراحی با یکدیگر تفاوت های فراوان خواهند داشت.

با این همه، مشخصات داخلی تفاوتی ندارد و هر دو با چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان خواهند رسید. به نظر می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رسد از منظر طراحی، مدل کوچکتر پیکسل 2 به نوعی نسخه ارتقا یافته مدل 2016 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به حساب می آید و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حداقل از منظر طراحی، همان زبان سابق را به ارث برده است. از طرف دیگر، گفته می شود پیکسل اکس ال 2 طراحی بدون حاشیه داشته و با نسبت ابعاد 18:9 به بازار می آید.

ناگفته نماند که گوگل اخیراً تیزری کوتاه برای خانواده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - موبایل های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تازه خود منتشر کرده و در آن به مشکلاتی مانند عملکرد باتری، حافظه کم و چیزهایی از این دست اشاره می کند که معمولاً باعث عذاب کاربران هستند. این تیزر در جمع بندی به این نکته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اشاره دارد که پیکسل و پیکسل اکس ال 2، تمام آن مشکلات را حل می کنند و احتمالاً با باتری بزرگ تر و فضای ابری بی نهایت به استقبال کاربران خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone