🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41680.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بیلبورد تازه گوگل، به احتمال معرفی موبایل های پیکسل 2 در 12 مهرماه اشاره دارد

در گزارش های چند وقت اخیر شنیده ایم که گوگل برای معرفی موبایل های خانواده «پیکسل 2» در تاریخ 5 اکتبر برنامه ریزی کرده است. اما به تازگی بیلبوردی در بوستون رویت شده که تقریباً ...

در گزارش های چند وقت اخیر شنیده ایم که گوگل برای معرفی موبایل های خانواده «پیکسل 2» در تاریخ 5 اکتبر برنامه ریزی کرده است. اما به تازگی بیلبوردی در بوستون رویت شده که تقریباً تمام شک و شبهه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ها را برطرف می کند. روی این بیلبورد، عبارت «چیزهای بیشتری از موبایل تان بخواهید» دیده می شود و در پایین، لوگوی گوگل و تاریخ 4 اکتبر (برابر با 12 مهرماه) قرار گرفته است.

سال گذشته، رویداد گوگل پیکسل در سان فرانسیسکو و در روز 4 اکتبر برگزار شد. بنابراین جای تعجب نداشت اگر گوگل همین تاریخ را برای معرفی موبایل های جدیدش انتخاب می کرد. اما حالا به نظر می رسد که شایعات ابتدایی با تنها یک روز اختلاف، درست از آب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - درآمده اند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

سوال اینجاست که دقیقاً چه چیزهای بیشتری می توانیم از موبایل های پیکسل 2 و پیکسل اکس ال - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 2 بخواهیم؟ پاسخ این پرسش فعلاً مشخص نیست اما ممکن است این شعار ارتباطی به دستیار دیجیتالی گوگل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اسیستنت و توانایی های آن روی خانواده پیکسل 2 داشته باشد.

در حال حاضر بنابر شایعات و گزارش ها می دانیم که دو موبایل تازه گوگل، توسط دو تولیدکننده مختلف توسعه می یابد. مدل کوچکتر، قرار است از منظر طراحی شباهت زیادی به نخستین پیکسل داشته باشد و مدل بزرگ تر، بیشتر شبیه به LG V30 خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - علاوه بر این ها انتظار می رود دستگاه به همراه ورژنی جدیدتر از اندروید اوریو با چند قابلیت اضافه معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone