🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40617.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ تبلت گلکسی Tab Active 2 را معرفی کرد

سامسونگ از تبلت گلکسی Tab Active 2 با استاندارد نظامی MIL-STD-810 رونمایی کرد. در ماه های اخیر شایعات و خبرهای زیادی درباره این تبلت منتشر شده بود که بسیاری از آنها نیز درست از آب ...

سامسونگ از تبلت گلکسی Tab Active 2 با استاندارد نظامی MIL-STD-810 رونمایی کرد. در ماه های اخیر شایعات و خبرهای زیادی درباره این تبلت منتشر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - شده بود که بسیاری از آنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - نیز درست از آب درآمدند.

طراحی کلی تبلت نشان دهنده ماهیت مقاوم و تلاش سامسونگ برای عرضه محصولی است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - که به سادگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - دچار استهلاک نشود.تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندراناین بدنه مقاوم یک نمایشگر 8 اینچی با پنل TFT، رزولوشن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - HD و نسبت تصویر 16:9،چیپست Exynos 7880 با پردازنده هشت هسته ای، 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است.

دوربین اصلی Tab Active 2 از یک سنسور 8 مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - و دورین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره می برند.تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندراندر پایین نمایشگر سه کلید فیزیکی قرار دارد که از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - این میان کلید هوم به عنوان سنسور اثر انگشت نیز به کار می رود. این تبلت دارای یک پورت USB Type-C بوده و انرژی آن از طریق باتری 4450 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

نسخه فعلی از وای فای و بلتوث پشتیبانی می کند اما با 4G سازگاری ندارد، با این حال قرار است در آینده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - نزدیک امکان پشتیبانی از این فناوری در نسخه های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - بعدی فراهم شود. Tab Active 2 از اواخر پاییز با قیمت 500 یورو - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone