🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40619.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ریزر لپ تاپ Blade Stealth را با پردازنده جدید به روز رسانی کرد

شرکت ریزر امروز نسل جدید لپ تاپ سبک و جمع و جور Blade Stealth را با نمایشگر 13 اینچی و پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8550u معرفی کرد تا آرزوی بسیاری ...

شرکت ریزر امروز نسل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - جدید لپ تاپ سبک و جمع و جور Blade Stealth را با نمایشگر 13 اینچی و پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8550u معرفی کرد تا آرزوی بسیاری از کاربران حرفه ای را برآورده سازد.

البته ارتقاء CPU نمی تواند Blade Stealth را به یک لپ تاپ گیمینگ بدل سازد و برای این کار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - به قطعه جداگانه Core نیاز دارید، اما برای ویرایش ویدیو و اجرای نرم افزارهای سنگین واقعاً به کارتان خواهد آمد. این پردازنده جدید شارژدهی باتری را هم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - یک ساعت بیشتر کرده و آن را به 10 ساعت رسانده که برای یک روز کامل کفایت می کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران

این دستگاه در حال حاضر فقط برای بازار آمریکای شمالی عرضه شده و با پیکربندی معمول یعنی 16 گیگابایت حافظه رَم، نمایشگر 13 اینچی با رزولوشن 1800×3200 پیکسل و 512 گیگابایت SSD به قیمت 1700 دلار به فروش می رسد که قیمت رقابتی محسوب نمی شود، چون همین حالا لپ تاپ گیمینگ قدرتمند Blade با قیمت پایه 1900 دلار در بازار موجود است.

ریزر Blade Stealth جدید 1700 دلار قیمت دارد

گفتنیست اگر به اجرای بازی های سنگین روی Blade Stealth علاقه مندید، ریزر نسل جدید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - اکسترنال خودش را به نام Core V2 معرفی کرده است. این دستگاه اکنون به دو کنترلر تاندربولت 3 مجهز شده که دو مسیر مجزا را برای کارت گرافیک و ابزارهای جانبی فراهم می سازد. بدین ترتیب لازم نیست نگران اختصاص پهنای باند GPU به ارتباط اترنت یا پورت های USB باشید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران

Core V2 مجموعه متنوعی از کارت های گرافیکی از جمله سری GeForce - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - 10 انویدیا، سری Radeon 500 و حتی کارت های حرفه ای Quadro را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه با قیمت پایه 500 دلار (بدون احتساب قیمت خود کارت گرافیک) به زودی در بازارهای منتخب به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone