🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32292.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه وب یوتوب هم با ویدیوهای عمودی سازگار شد

به نظر می‌رسد محبوبیت زیاد ویدیوهای عمودی در اپلیکیشن موبایل یوتوب، گوگل را وادار کرده تا این فرمت از کلیپ‌ها را با رایانه‌های شخصی هم سازگار کند. در بروزرسانی جدید نسخه وب یوتوب، حالا این ...

به نظر می‌رسد محبوبیت زیاد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان - ویدیوهای عمودی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان - در اپلیکیشن موبایل یوتوب، گوگل را وادار کرده تا این فرمت از کلیپ‌ها را با رایانه‌های شخصی هم سازگار کند. در بروزرسانی جدید نسخه وب یوتوب، حالا این سرویس استریم ویدیو بهتر از گذشته از نسبت‌های اندازه ویدیوها پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده حالا هنگام تماشای ویدیوهای عمودی، دیگر خبری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان - از نوارهای سیاه رنگ اطراف صفحه نیست و سرویس از این فضا برای نمایش بهتر ویدیو استفاده خواهد کرد. جالب اینجاست حذف نوار سیاه تنها محدود به ویدیوهای عمودی نبوده و برای کلیپ‌هایی با فرمت 16:9 نیز این تغییرات را شاهد هستیم.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان

یوتوب در روزهای پایانی سال 2017 و در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان - راستای رقابت بیشتر با اپلیکیشن‌های محبوبی همانند اینستاگرام و اسنپ چت، پشتیبانی از ویدیوهای عمودی را به اپ گوشی خود اضافه کرد و حالا حضور آن در نسخه وب، می‌تواند تجربه‌ای بهتری را برای کاربران این سرویس به وجود بیاورد.

بد نیست بدانید یوتوب در چند هفته گذشته دو تغییر مهم دیگر را در سرویس - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آزادشهر استان گلستان - خود داده است؛ آن‌ها ابتدا هشتگ‌ها را برای ویدیوها معرفی کردند تا کاربران راحت‌تر بتواند به محتویاتی که می‌خواهند دسترسی داشته‌اند. بعد از آن نیز تب اکسپلور جدید اپلیکیشن رونمایی شد و با آن می‌توانید به کشف ویدیوهای تازه بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone