🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30831.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه‌ی اروپا به دنبال استفاده از هوش مصنوعی دروغ سنج برای کنترل مرزهاست

به نظر می‌رسد اتحادیه‌ی اروپا بنا دارد به زودی از دستگاه‌های هوش مصنوعی دروغ سنج استفاده کند. این پروژه که iBorderCtrl نام دارد برای شش ماه در چهار نقطه‌ی مرزی مجارستان، لیتوانی و یونان مورد ...

به نظر می‌رسد اتحادیه‌ی اروپا بنا دارد به زودی از دستگاه‌های هوش مصنوعی دروغ سنج استفاده کند. این پروژه که iBorderCtrl نام دارد برای شش ماه در چهار نقطه‌ی مرزی مجارستان، لیتوانی و یونان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

iBorderCtrl یک پروژه‌ است که با حمایت اتحادیه‌ی اروپا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش می‌رود و سعی می‌کند با استفاده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - از هوش مصنوعی، حسن نیت مسافران در مرز‌ها را بسنجد. این سیستم به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربران فرمی می‌دهد که باید آن را به صورت آنلاین پر کنند و برخی از مدارک خود مثل پاسپورت را قبل از رسیدن به یک مامور مجازی برای بازجویی آپلود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایند. برخی از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - این سوال‌ها شامل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - «داخل کیف شما چیست؟» یا اینکه «اگر کیفتان را باز کنید و آن را به من نشان دهید، آیا صحبت‌های قبلی‌تان را تایید می‌کند؟» می‌شود.

مسافران در حالی به این سوالات پاسخ می‌دهند که یک وبکم تغییرات جزئی صورت آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. سیستم این تغییرات را تحلیل می‌کند و میزان تغییرات را می‌سنجد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

اگر iBorderCtrl تشخیص داد مسافر حقیقت را می‌گوید، یک کد QR در اختیار وی قرار می‌دهد که به آن‌ها اجازه‌ی عبور از مرز را خواهد داد. اگر شک و شبهه‌ای در این میان نسبت به صحبت‌های مسافر وجود داشته باشد، برخی اطلاعات بیومتریک مثل اثر انگشت از مسافر دریافت خواهد شد و سپس پیش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک مامور حقیقی فرستاده می‌شوند تا اطلاعات داده شده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را بررسی نماید و نتیجه‌ی نهایی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را اعلام کند.

این پروژه در مراحل ابتدایی ارزیابی قرار دارد و در این شرایط نمی‌تواند به طور حتم باعث شود تا مسافران نتوانند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - از مرز‌ها عبور کنند. در ارزیابی‌های قبلی، این دستگاه ۷۶ درصد موفقیت داشته اما یکی از اعضای تیم iBorderCtrl - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بر این عقیده است که به زودی این دقت به ۸۵ درصد خواهد رسید.

حتی اگر به این میزان از دقت هم برسد، باز هم میزان اشتباه زیاد خواهد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بود چرا که به طور کلی الگوریتم‌های مربوط به تحلیل چهره دارای اشتباهات زیادی هستند. این موضوع همچنین باعث شده گروه‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آزادی طلبانه نسبت به آن واکنش نشان دهند چرا که بر این عقیده‌اند با فراگیر شدن این سیستم‌ها، آزادی شخصی مردم زیر سوال خواهد رفت و در همه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - حال تحت کنترل خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone