🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30847.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ربات زباله خوار در کانال‌های دبی جلوی آلودگی آب‌ها را می‌گیرد [تماشا کنید]

رباتی پیشرفته که با عنوان «Wall-E آب‌ها» از آن یاد می‌شود ممکن است به زودی یکی از کلیدی‌ترین روش‌ها برای پاکسازی اقیانوس‌ها باشد. این ربات که WasteShark یا «کوسه‌ی پسماند‌ها» نام گرفته یک پهپاد شناور ...

رباتی پیشرفته که با عنوان «Wall-E آب‌ها» از آن یاد می‌شود ممکن است به زودی یکی از کلیدی‌ترین روش‌ها برای پاکسازی اقیانوس‌ها باشد. این ربات که WasteShark یا «کوسه‌ی پسماند‌ها» نام گرفته یک پهپاد شناور در آب است که می‌تواند زباله‌های داخل آب را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ببلعد. در حال حاضر از این ربات در شهر دبی استفاده می‌گردد.

این ربات می‌تواند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مدت ۱۶ ساعت در آب شنا کند و به جمع آوری زباله‌ها تا حدود ۵۰۰ کیلوگرم بپردازد.

این ربات به دست شرکت RanMarine ساخته شده که یک شرکت فنی در زمینه‌ی تکنولوژی محیط زیست در کشور هلند فعالیت می‌کند. این شرکت امیدوار است که ربات‌ها نقش مهم تری در جمع آوری زباله‌ها و پاکسازی محیط ایفا کنند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

ویست شارک در حال حاضر در Dubai Marina، کانال آبی مصنوعی در شهر دوبی مشغول به کار است. پیش از این، ربات یاد شده در همکاری با «اکوکست» مورد ارزیابی‌های زیادی قرار گرفته بود.

این ربات می‌تواند زباله‌های پلاستیکی، پسماند‌های شناور و حتی گیاهان هرز را جمع آوری کند. این ربات قادر است پسماند‌ها را تا ۳۰ سانتی متری عمق دریا جمع آوری کند. زمانی که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زباله‌ها جمع آوری شدند، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این ربات آن‌ها را به منطقه‌ای مشخص می‌برد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و تخلیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌کند.

کاربران می‌توانند این ربات را با استفاده از آیپد یا یک کنترلر مخصوص راهبری کنند. علاوه بر این حرکات این ربات از طریق سیگنال‌های GPS ردیابی می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

ویست شارک همچنین از سیستم جلوگیری از برخورد بهره‌مند شده که برای جلوگیری از تصادم با اجسام از یک سنسور تشخیص تصویر لیزری استفاده می‌کند.

نسخه‌ای دیگر از این ربات هم وجود دارد که فعلا با کمک انسان کار می‌کند. فعلا از این ربات برای پاکسازی رودخانه‌ها و کانال‌های کم عمق استفاده می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از این ربات را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone