🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30814.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

حضور اسنپدراگون 8150 در بنچمارک گیک بنچ؛ قدرتمند اما نه به اندازه اپل

روز گذشته نخستین گوشی هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 8150 معرفی شد که علاوه بر چیپست جدید، به عنوان نخستین گوشی تاشو (انعطاف پذیر) تجاری دنیا توجه علاقه مندان به دنیای فناوری را به خود ...

روز گذشته نخستین گوشی هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 8150 معرفی شد که علاوه بر چیپست جدید، به عنوان نخستین گوشی تاشو (انعطاف پذیر) تجاری دنیا توجه علاقه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - مندان به دنیای فناوری را به خود جلب کرد.

در جریان رونمایی از FlexPai، از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - توانایی های چیپست جدید کوالکام صحبت چندانی به میان نیامد، اما امروز نتایج بنچمارک گیک بنچ منتسب به چیپست مذکور منتشر شده و عملکرد آن را در مقایسه با رقبای اصلی (در دو حالت تک هسته ای و چند هسته ای) به نمایش می گذارد:

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزیتعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی

همان طور که مشاهده می کنید، اسنپدراگون 8150 توانسته در تست چند هسته ای، تمام رقبای حاضر در دنیای اندروید را پشت سر بگذارد اما موفق نشده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - جایگاه چیپست A12 اپل را از آن خود کند. در بنچمارک تک هسته ای اما شرایط کمی متفاوت بوده و چیپست های موجود در محصولات هوآوی (کایرین 980) و سامسونگ (اسنپدراگون 845) عملکرد بهتری را از خود نشان داده اند.

در این تست احتمالاً یک دیوایس آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است

البته باید در نظر داشت که نتایج مورد اشاره، از بنچمارک منتسب به اسنپدراگون 8150 به دست آمده و به نظر می رسد یک دیوایس خاص آزمایشی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - (نه یک محصول نهایی) برای انجام تست مورد استفاده قرار گرفته و ممکن است پردازنده مورد بحث طی فرآیند بنچمارک، به نهایت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - سرعت خود نرسیده باشد.

لازم به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - ذکر است که کوالکام در چیپست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - 7 نانومتری جدید خود از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - چیدمان 4+4 قبلی به 4+2+2 مهاجرت کرده (مانند کایرین 980) که در این حالت، 2 هسته برای پردازش های سنگین کوتاه مدت، 2 هسته برای پردازش های قوی مستمر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - و 4 هسته کوچک برای انجام امور روزمره و سبک در نظر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کمیجان استان مرکزی - گرفته شده اند.

گفتنی است برای آگاهی از قدت واقعی اسنپدراگون 8150، باید منتظر نتایج تست آن در یک پرچمدار واقعی و تجاری باشیم؛ اما حداقل تا این لحظه، محصول کوالکام نتوانسته بر چیپست قدرتمند اپل غلبه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone