🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30813.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رندری از سامسونگ گلکسی اس 10 دوربین زیر نمایشگر را به تصویر می‌کشد

سال ۲۰۱۸ میلادی کم کم رو به اتمام است و موضوع بزرگ بعدی در صنعت تلفن‌های هوشمند بدون شک گلکسی S10 خواهد بود. تلفن هوشمند بعدی غول کره‌ای احتمالا یکی از بزرگترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی ...

سال ۲۰۱۸ میلادی کم کم رو به اتمام است و موضوع بزرگ بعدی در صنعت تلفن‌های هوشمند بدون شک گلکسی S10 خواهد بود. تلفن هوشمند بعدی غول کره‌ای احتمالا یکی از بزرگترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی جهان لقب بگیرد و اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شود.

این معرفی به احتمال زیاد نزدیک به مراسم MWC خواهد بود که ۶ تا ۷ اسفند ماه برگزار می‌گردد و احتمالا تا زمان عرضه‌ی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - آن باید چشم انتظار سیل عظیمی از خبر‌ها و عکس‌های لو رفته و شایعات باشیم.

یکی از آخرین ادعاها در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - رابطه با سامسونگ گلکسی S10 و سامسونگ گلکسی S10 پلاس تلفن هوشمندی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - را نمایش می‌دهد که نسبت ابعاد به تصویر فوق العاده بالایی خواهد داشت و به جای استفاده از بریدگی نمایشگر، از دوربین زیر نمایشگر برای قرار گرفتن لنز سلفی استفاده خواهد کرد.

سوراخی بسیار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - ریز در بالای صفحه نمایش که می‌تواند جای بریدگی نمایشگر را در آینده بگیرد و تبدیل به راه حلی معمول برای ارائه‌ی نسبت تصویر به بدنه‌ی بالاتر شود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم

در حالی که این ادعا صرفا در حد یک شایعه است، اما هنرمندان زیادی هستند که از این موضوع استفاده می‌کنند تا نگاه خود را از پرچمدار بعدی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - پیاده سازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - نمایند.

یکی از این هنرمندان «بن گسکین» نام دارد که به طراحی این گوشی پرداخته. همانطور که در عکس بالا پیداست، این تلفن هوشمند تنها یک حاشیه‌ی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - نازک در بالای تصویر خود دارد و تقریبا حاشیه‌ی دیگری در آن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - قابل مشاهده نیست.

البته اصلا بعید نیست که طرح نهایی سامسونگ از پرچمدار بعدی‌اش به طور کامل با طرحی که مشاهده می‌کنید متفاوت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone