🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30833.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

با آپدیت نسخه‌ی iOS 12.1 حالا نوبت کاهش سرعت آیفون 8 و 10 است

باتری‌های لیتیومی امروزی طوری طراحی شده‌اند که پس از طی کردن چرخه‌ای خاص از شارژدهی از لحاظ ظرفیتی دچار اختلالاتی خواهند شد. این موضوع ساده یکی از اصلی ترین دلایلی بود که باعث شد اپل ...

باتری‌های لیتیومی امروزی طوری طراحی شده‌اند که پس از طی کردن چرخه‌ای خاص از شارژدهی از لحاظ ظرفیتی دچار اختلالاتی خواهند شد. این موضوع ساده یکی از اصلی ترین دلایلی بود که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - باعث شد اپل اعتراف کند که آیفون‌ها با باتری‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قدیمی و ضعیف‌تر را به صورت عمدی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دچار کاهش سرعت می‌کند تا بتوانند خدمت رسانی به قطعات داخلی را حفظ کنند.

چیپست‌ها و دیگر سخت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - افزار‌های به کار رفته در گوشی‌ها روز به روز قدرتمند‌تر می‌شوند. خصوصا با روی کار آمدن پردازنده‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سری AX‌ اپل که در زمینه‌ی استفاده از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - باتری‌های ضعیف تر پا را فراتر از این هم می‌گذارند.

اپل سعی کرد تا این شرایط - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را با بروزرسانی iOS 10.2.1 کمی بهبود ببخشد. به این معنی که سرعت پردازنده‌ها را کاهش دهد. موضوعی که منجر به حفظ ۸۰ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درصد از آیفون ۶‌ها شد. هرچند آیفون‌های قدیمی‌تر همچنان به طور قابل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توجهی دچار کاهش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرعت شده بودند.

اپل این نوع مدیریت را در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بروزرسانی‌های بعدی iOS هم حفظ کرد. وقتی باتری آیفون 6 یا 7 شما به اندازه‌ی کافی پیر شود، متوجه می‌شوید که سرعت آن کاهش پیدا کرده است. مگر آنکه باتری آن را عوض کنید.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اما اپل راجع به آیفون 8 و آیفون‌های بعد از آن اعلام کرد که «این گوشی‌ها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از طراحی سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته تری استفاده می‌کنند. بنابراین، در فرایند کاهش سرعت، کمتر می‌توان این اختلال را حس کرد».

اما این نوشته در ادامه شامل جمله‌ای ابهام برانگیز بود: «با گذشت زمان، باتری‌های مورد استفاده در همه‌ی آیفون‌ها از لحاظ ظرفیت و کارایی از اوج فاصله خواهند گرفت». حالا که آیفون 8، آیفون 8 پلاس و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 10 بیش از یک سال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از عمرشان می‌گذرد، به نظر می‌رسد که اپل برخی از صحبت‌هایش را تغییر داده است:

علاوه بر این، کاربران می‌توانند ویژگی کاهش سرعت کارایی در آیفون‌هایشان را که برای جلوگیری از خاموش شدن‌های ناگهانی آیفون‌ انجام می‌پذیرد، غیر فعال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنند. این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویژگی در آیفون‌ ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون 6s، آیفون 6s پلاس، آیفون SE، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در دسترس قرار دارد.

با شروع استفاده از سیستم عامل iOS 12.1، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 هم دارای این ویژگی‌ خواهند شد. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اما این گوشی‌ها از طراحی سخت افزاری و نرم افزاری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیشرفته تری استفاده می‌کنند. بنابراین، در فرایند کاهش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرعت، کمتر می‌توان این اختلال را حس کرد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان

برای یادآوری بد نیست اشاره‌ای داشته باشیم به مشکلات عدیده‌ای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که کاهش سرعت آیفون - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای اپل ایجاد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرد. تا حدی که «تیم کوک» مدیرعامل اپل مجبور شد در بیانیه‌ای نسبت به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این عملکرد عذرخواهی کند و برای کسب اعتماد کاربران قیمت باتری معروف خود را از ۷۹ دلار به ۲۹ دلار کاهش دهد.

اما به نظر می‌رسد با شروع سال ۲۰۱۹ میلادی، این موضوع دستخوش تغییراتی شود. از تاریخ یاد شده، دیگر دارندگان آیفون 6 و جدیدتر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمی‌توانند با قیمت ۲۹ دلار به تعویض باتری‌های خود بپردازند. این قیمت به ۴۹ دلار افزایش پیدا می‌کند و همچنین دارندگان آیفون 10 به بعد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - باید با قیمت ۶۹ دلار نسبت به تغییر باتری اقدام نمایند.

به هر ترتیب به نظر می‌رسد که با از راه رسیدن بروزرسانی iOS - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 12.1 فرایند کاهش سرعت اپل به آیفون‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عرضه شده در سال ۲۰۱۷ رسیده باشد. البته با برخورداری از چیپست‌هایی قوی‌تر و همچنین باتری‌هایی جدیدتر شاید اعمال این فرایند فعلا بیهوده به نظر بیاید. اما به هر ترتیب باید دیر یا زود منتظر چنین اتفاقی باشیم.

- تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خمینی شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone